• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8
سکینه الماسی:

مشکلات زیرساختی حوزه آموزش در جنوب استان را مرتفع شد/ کلنگ زنی ٢٠ مدرسه در دهه فجر امسال

  • کد خبر : 6977
  • 26 بهمن 1397 - 12:45

نمایشگاه و سمینار آموزشی چالش ها و فرصت های حوزه ابتدایی با حضور الماسی نماینده مردم جنوب استان در مجلس و حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در شهر جم برگزار شد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت آموزش ابتدایی بیان کرد: همه چیز یک جامعه از مدرسه و آموزش آغاز می‌شود. سرنوشت یک ملت، اقتدار یک ملت، رفاه یک ملت، دین یک ملت، دموکراسی یک ملت، آزادی یک ملت و عدالت یک ملت، از آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: آمار باسوادی در کشور ما و مخصوصا استان بوشهر بسیار مطلوب و بالای ٩٧ درصد است. درد جامعه ما دیگر بی سوادی نیست. مشکل امروز جامعه ما پرورش است و نه آموزش! ما دیگر به دانشمند نیازی نداریم ما اکنون دچار کمبود مفرط آدم‌های توانمند هستیم.

سکینه الماسی در رابطه با اقداماتی که در حوزه آموزش و پرورش به انجام رسانیده است، تاکید کرد: من به تمام صحبت هایی که در زمینه آموزش و پرورش انجام می دهم ایمان و باور قلبی دارم. من وقتی که برای شاغل کردن یک نفر نیروی بومی که نتوانسته در آزمون استخدامی پتروشیمی ها نمره قبولی بگیرد مجبور به بحث و جنگ و جدل با مدیرعامل پتروشیمی ها می شوم به ضرورت و اهمیت آموزش در حوزه انتخابیه ام بیش از پیش پی میبرم.

وی در همین راستا افزود: تلاش کردیم که با گذاشتن لایق ترین مدیران در آموزش و پرورش شهرستان ها گام اول را با قدرت برداریم. مسئله بعدی ما نداشتن زیرساخت های آموزشی مناسب بود.

نماینده مردم تاکید کرد: در همین دهه فجر ما ٢٠ مدرسه با اعتباری بالغ بر ٩٠ میلیارد تومان در ۴ شهرستان جنوبی کلنگ زنی کردیم. روز گذشته نیز مشکلات ٧ مدرسه دیگر را حل کردیم و با بالابردن اعتبار پروژه ها پیمانکاران آن مشخص شدند.

الماسی در رابطه با هزینه های انجام شده بخش آموزش و پرورش تصریح کرد: ما فقط ٣ میلیارد تومان به هوشمندسازی مدارس اختصاص دادیم. تلاش کردیم در مدارس یا سالن ورزشی بسازیم و یا زمین های ورزشی آنها را چمن مصنوعی کنیم.

وی ادامه داد: ما سه میلیارد تومان به برگزاری کلاس های کنکور اختصاص دادیم اما خب می دانم که هنوز ابتدای راه هستیم. آموزش و پرورش به آینده ما و سعادت یا شقاوت ما ارتباط نزدیکی دارد به همین دلیل هزینه کردن در این راه بهترین سرمایه گذاری است که در آینده محصول آن را برداشت خواهیم کرد.

دکتر الماسی در نیز تاکید کرد: امروز به جرات می گویم و از کارنامه عملکردی من در حوزه جنوب استان بوشهر هم مشخص است که آموزش و پرورش از اولویت های اصلی بنده بوده است. الحمدلله ما مدیرانی لایق، کاردان و قوی در آموزش و پرورش ۴ شهرستان داریم که میزان رضایت عمومی از آنها بالاست و عملکرد آنها هم قابل قبول است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.