• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

مشکلات ارتباطی و مخابراتی مردم جم رفع شود

  • کد خبر : 4564
  • 14 بهمن 1396 - 7:59

ناصر حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم با اشاره به موضوع اشتغال جوانان، اظهار داشت: تاکنون هیچ نماینده مجلس و مسئولان از عهده اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شهرستان جم بر نیامده‌اند که می‌طلبد موضوع اشتغال جوانان هر چه سریع‌تر رفع شود. وی بیان کرد: روند اجرای پروژه انتقال آب دریا به […]

ناصر حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم با اشاره به موضوع اشتغال جوانان، اظهار داشت: تاکنون هیچ نماینده مجلس و مسئولان از عهده اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شهرستان جم بر نیامده‌اند که می‌طلبد موضوع اشتغال جوانان هر چه سریع‌تر رفع شود.

وی بیان کرد: روند اجرای پروژه انتقال آب دریا به شهرستان جم به کندی پیش می‌رود و نیاز است مسئولان خواسته جدی و به حق مردم را هرچه سریع‌تر مشخص کنند که تا چند صباحی دیگر تابستان از راه می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان جم با بیان اینکه سهم روستاها و شهرهای شهرستان از این انتقال آب دریا به جم نامشخص و نامفهوم است تاکید کرد: باید سهم مردم و شرکت‌ها از انتقال آب دریا به شهرستان جم مشخص شود.

حاتمی با بیان اینکه ۱۸ روستای بخش مرکزی از اعتبار دو درصدی نفت بی‌بهره هستند افزود: دلیل  آن باید ریشه‌یابی و به اطلاع مردم رسانده شود تا شاهد تبعیض در سهیم‌شدن مردم این روستاها از این اعتبارات نباشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آب شرب روستاهای جم از چاه‌های کشاورزی تامین می‌شود تاکید کرد: برخی روستاهای جم از ۴۸ ساعت فقط دو ساعت آب دارند که این موضوع زیبنده نیست و متاسفانه مردم برخی روستاهای بخش مرکزی جم به سختی زندگی را می‌گذرانند.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان جم با بیان این که وقفه در احداث راه جم به پالایشگاه فجرجم خجالت‌آور است، گفت: مسئولان برای حل این مشکل اهتمام داشته باشند.

حاتمی با اشاره به مشکلات مخابراتی و ارتباطی در شهرستان جم عنوان کرد: برخی روستاهای بخش مرکزی از داشتن تلفن ثابت محرومند، در برخی روستاها اینترنت بسیار ضعیف است و در برخی دیگر از روستاها آنتن دهی موبایل دچار مشکل است و روستاهایی در جم نیز وجود دارد که آنتن‌دهی فرستنده‌های دیجیتال نیز در آن کار نمی‌کند که نیاز است مسئولان در عصر ارتباطات به فکر حل مشکلات ارتباطی و مخابرات شهرستان باشند

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4564

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.