• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

مواد مخدر بحران چهارم جامعه امروز/ لزوم آموزش کودکان و نوجوانان در خانه و مدرسه

  • کد خبر : 5049
  • 09 تیر 1397 - 8:46

  فرماندار شهرستان جم گفت: ۳۰۰ برنامه فرهنگی حوزه آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان اجرا شد. به گزارش آوای بوشهر، محمد حسینی در نشست هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: پدیده شوم مواد مخدر و روان گردان ها کانون خانواده را به شدت تهدید می کند و اهمیت مقابله با این پدیده دو صد […]

 

فرماندار شهرستان جم گفت: ۳۰۰ برنامه فرهنگی حوزه آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش آوای بوشهر، محمد حسینی در نشست هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: پدیده شوم مواد مخدر و روان گردان ها کانون خانواده را به شدت تهدید می کند و اهمیت مقابله با این پدیده دو صد چندان شده است.

وی افزود: امروز در کنار سه بحران جهانی فقر، معضلات محیط زیست و تهدیدات هسته‌ای، موضوع مواد مخدر و روان‌گردان‌ها به عنوان بحران چهارم، همه جوامع را به خود مشغول ساخته است.

حسینی با تقدیر از رشادت و جانفشانی دلاورمردان مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، بیش از ۱۶ هزار شهید و جانباز را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است تا خانواده‌ها کمتر در معرض این بلای خانمان سوز قرار گیرند.

رئیس شورای تامین شهرستان جم با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی مقابله با مواد مخدر گفت: آموزش کودکان و نوجوانان و آشناسازی آنان با تبعات فاجعه بار مواد مخدر باید هم در خانه و هم در مدرسه بیش از گذشته تقویت شود.

حسینی مبارزه جدی با تهیه و توزیع مواد مخدر در کنار آموزش را مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی در سال ۹۶ اقدامات خوبی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و شناسایی و دستگیری قاچاق چیان در شهرستان داشته اند و امیدواریم با تداوم این روند شاهد ارتقای هر چه بیشتر امنیت اجتماعی در شهرستان باشیم.

فرماندار جم از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی در سال ۹۶ در جم خبر داد و گفت: تمام دستگاه های مربوطه باید در راستای کیفی سازی و ارتقای سطح برنامه های فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.