• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

میزان هدر رفت آب در جم زیاد است/ ۷۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان جم تخصیص می‌یابد

  • کد خبر : 5123
  • 13 تیر 1397 - 9:43
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از میزان هدر رفت آب در شهرستان جم خبرداد و بیان کرد:براساس برنامه‌ریزی امسال 30 پروژه در شهرستان جم افتتاح می‌شود که برای تحقق این مهم 75 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان جم تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار آوای بوشهر، رضا عوض‌پور بعداز ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان جم وضعیت اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی و درمانی شهرستان جم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نرخ رشد جمعیت این شهرستان حدود  ۶٫۳ درصد و این در حالی است که میانگین رشد جمعیت استان بوشهر ۲٫۳ درصد است.

وی مهاجرت را علل رشد جمعیت در جم دانست و تصریح کرد: ۵۱ درصد جمعیت شهرستان جم  شهرنشین و ۴۹ درصد ساکن روستاها هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر نرخ باسوادی در جم را ۹۰ درصد دانست و با بیان اینکه نرخ بیکاری در جم ۹ درصد است افزود: متوسط نرخ بیکاری در استان بوشهر ۱۱ درصد اعلام شده که این  نرخ در جم ۹ درصد است.

عوض‌پور با بیان اینکه ۱۳ درصد گلخانه‌های استان بوشهر در شهرستان جم قرار دارد خاطر نشان کرد: ۹۸ درصد جمعیت شهری و ۴۶ درصد جمعیت  روستایی جم تحت پوشش شبکه آبرسانی است.

وی از میزان هدر رفت آب در شهرستان جم  خبرداد و بیان کرد: میزان هدر رفت آب در جم ۳۴ درصد است که ۱٫۳ درصد بیشتر از میانگین استانی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی جم گفت: امسال برای توسعه زیرساخت‌ها در روستاها تمرکز ویژه‌ای شده است.

عوض‌پور طول راه‌های شهرستان جم را ۳۷۰ کیلومتر دانست و افزود: سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی جم تخصیص یافت که ۳۰ درصد آن به بخش عمران شهری و روستایی تعلق گرفت.

وی، با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد که برای این مهم ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار  نیاز دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی امسال ۳۰ پروژه در شهرستان جم افتتاح می‌شود که برای تحقق این مهم ۷۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان جم تخصیص می‌یابد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5123

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.