• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

ناجی پارس جم کیست؟

  • کد خبر : 5032
  • 12 خرداد 1397 - 1:52

آوای بوشهر؛ لیگ هفدهم با تمام فراز و نشیبی که داشت تمام شد و پارس جنوبی جم با قرار گرفتن در رده پنجم جدول خود را به عنوان یک مدعی برای فصل جدید معرفی کرد. در فصلی که گذشت پارسی ها بازیکنان جوان و لیگ یکی با استعدادی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی […]

آوای بوشهر؛ لیگ هفدهم با تمام فراز و نشیبی که داشت تمام شد و پارس جنوبی جم با قرار گرفتن در رده پنجم جدول خود را به عنوان یک مدعی برای فصل جدید معرفی کرد.

در فصلی که گذشت پارسی ها بازیکنان جوان و لیگ یکی با استعدادی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرد که امروز مشتریان بزرگی برای آن ها دندان تیز کرده اند.

فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، امید سینگ، علی دشتی، ابراهیم صالحی، حسین پور امینی و … بازیکنانی بودند که پیش از این کمتر کسی نامشان را شنیده بود و به واسطه پارس جم و مهدی تارتار، به فوتبال ایران معرفی شدند و اکنون برای ماندن یا رفتن طاقچه بالا می گذارند.

در آستانه شروع فصل هجدهم لیگ برتر مشکلات مالی پارس جنوبی جم حل که نشد بلکه باعث شده بازیکنان با استعداد فصل قبل نیز دیگر رمقی برای حضور در جم نداشته باشند، بازیکنانی که مهدی تارتار خواهان ماندن ۸۰ درصد آنهاست.

مشکلات مالی پارس جنوبی جم به حدی بحرانی شده است که صدای رییس کانون هواداران و علاقه مندان پارس را نیز در آورده و در گروه های مجازی از خلف وعده نماینده مجلس و استاندار بوشهر در حل مشکلات پارس جنوبی شعار نارضایتی سر دادند و تهدید به تجمع اعتراضی.

اخیرا یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس ( رییس هیئت مدیره) در مصاحبه ای اعلام کرد که مشکلات مالی پارس را برای فصل جدید لیگ برتر حل خواهد شد و در سوی دیگر نیز بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه نیز از حل مشکلات پیش روی پارس جم خبر داد و اگر هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی قادر به حل مشکلات مالی تیم نیستند، چرا با مردم صادق نیستند و تنها برای زمانی کوتاه دل هزاران هوادار را با وعده های شیرین شاد می کنند.

و جای این سوال نیز باقی است که جذب اسپانسر و منابع مالی از وظایف ذاتی مدیرعامل و هیئت مدیره هر باشگاه ورزشی است یا نمایندگان مجلس و مسئولین سیاسی استان؟

زیبنده نیست که در هر مقطی از لیگ در خصوص پرداخت ها به مشکل خوردیم، دستمان به سوی نماینده مجلس و استاندار دراز شود و آن ها را در سیبل انتقادات خود قرار دهیم، کما اینکه در فصل قبل بارها شاهد بودیم نماینده مجلس و فرماندار سابق جم به کمک مجموعه پارس جنوبی آمدند و مبالغی به این باشگاه تزریق شد.

با توجه به توقعات به وجود می آمده است باید شاهد آن باشیم که روزی مقصر عدم موفقیت در بازار نقل انتقالات و جذب بازیکن نیز به نماینده مجلس و مسؤولان سیاسی بدانند.

لازم است مدیران باشگاه پارس جنوبی در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به منطقه، مشکلات مالی باشگاه را سروسامانی دهند و اگر در انجام آن ناتوانند با مردم صادق باشند تا هواداران بدانند نماینده استان بوشهر در لیگ برتر، تنها پسوند پارس جنوبی را یدک می کشد و به فکر چاره ای دیگر باشند.

گویا مبالغی نیز به باشگاه پارس جنوبی تزریق شده که با شیطنت های یکی از مدیران ادارات کل استان، بخشی از این مبلغ را در تصرف خود درآورده است که با توجه به شرایط کنونی، زیبنده نیست شاهد اینگونه حرکات باشیم و استاندار بوشهر به عنوان نماینده عالی دولت در سطح استان نیاز است با این گونه حرکات تفرقه آمیز، برخوردهای لازم را داشته باشد.

در پایان نیاز است که در کنار مدیران باشگاه پارس جنوبی جم، هر چهار نماینده استان و استاندار بوشهر همچون گذشته به حمایت های خود از تیم پارس جم ادامه دهند تا شاهد حضور قدرتمند نماینده استان در سطح اول فوتبال ایران باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5032

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.