• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11
مدیر عامل تیم پارس جم:

پانصد میلیون تومان از سازمان لیگ دریافت کردیم/بیانیه علیه داوری فوتبال را به حاشیه می برد

  • کد خبر : 7162
  • 02 اسفند 1397 - 3:23
طبیعی است که داور اشتباه سهوی داشته باشد و این اعتراضات از سمت هر تیمی باشد اشتباه است باید اجازه دهیم داور کارش را انجام دهد آنها قشر زحمتکشی هستند و نباید داوران را در این شرایط، تحت فشار قرار دهیم .

مدیر عامل تیم پارس جنوبی جم بعد از بازی تیمش مقابل استقلال  گفت: بازی خوبی بود ، استقلال به دنبال برد بود و بازی در استادیوم  آزادی شرایط سختی داشت و گل به خودی اول بازی، فشار زیادی به ما وارد کرد و با وجود تلاش بازیکنان در نیمه دوم  نتوانستیم به گل برسیم .

رضاییان در مورد اعتراضات به داوری در هفته های اخیر گفت: طبیعی است که داور اشتباه سهوی داشته باشد و این اعتراضات از سمت هر تیمی باشد اشتباه است باید اجازه دهیم داور کارش را انجام دهد آنها قشر زحمتکشی هستند و نباید داوران را در این شرایط تحت فشار قرار دهیم .

وی درباره دادن بیانیه علیه مشکلات داوری افزود: این کار داوری را تحت فشار قرار می دهد و فوتبال را به حاشیه می برد.

مدیر عامل پارس جنوبی در مورد احتمال اعتصاب بازیکنان ادامه داد: کدام تیم فوتبال لیگ برتری مشکل مالی ندارند ما هم مثل همه تیمها هستیم.  اگر طبق قانون پنجم و ششم توسعه راهکاری  ایجاد نشود قطعا فشارها بیشتر  خواهد شد و  فوتبال ما پایان خوشی نخواهد داشت.  قانون پنجم و ششم توسعه دولت را از کمک به تیمهای ورزشی منع کرده اما اگر دولت به تیمها کمک نکند چه کسی کمک میکند؟

رضاییان درخصوص در آمد تیم پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: درآمد تیم از محل اسپانسرها و شرکتهای صنعتی منطقه که به خاطر مردم  کمک کردند بوده و نیز امسال نزدیک ۵۰۰ میلیون تومان از سازمان لیگ دریافت کردیم.

وی در پایان گفت : تبلیغات دور زمین بخش خیلی قلیلی از درآمدهای ماست و بیشتر کمکها از طریق حق پخش تلوزیونی است که انجام نمی شود .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=7162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.