• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
13

نسل سوم و چهارم انقلاب متحدانه انزجار خود را از آمریکا نشان دادند/ نمایش وحدت مردم در برابر استکبار جهانی+تصاویر

  • کد خبر : 6032
  • 13 آبان 1397 - 13:37
آوای بوشهر، هزاران دانش آموز و دانشجو با همراهی مردم شهرستان جم در یوم الله 13 آبان، با خلق حماسه ای دیگر به صحنه آمدند و پاسخ تحرکات شیطانی سران استکبار را محکم و قاطع دادند و نشان دادند که نسل سوم و چهارم پشتیبان انقلاب هستند و دشمنان با تحریم های اقتصادی نمی توانند ملت ایران را نا امید سازند.

آوای بوشهر، هزاران دانش آموز و دانشجو با همراهی مردم شهرستان جم در یوم الله ۱۳ آبان، با خلق حماسه ای دیگر به صحنه آمدند و پاسخ تحرکات شیطانی سران استکبار را محکم و قاطع دادند و نشان دادند که نسل سوم و چهارم پشتیبان انقلاب هستند و دشمنان با تحریم های اقتصادی نمی توانند ملت ایران را نا امید سازند.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از فارس، امروز و همزمان با سراسر کشور، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردمی به صحنه آمدند و با جلوه اتحاد و همدلی انزجار و نفرت خود را از جنایت های وحشیانه آمریکا و استکبار جهانی اعلام کردند.

صبح امروز، مراسم روز دانش آموز و راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان، فرهنگیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم از ساعت ۸:۳۰ از میدان امام حسین(ع) تا گلزار شهدای شهر جم برگزار شد.

در شهر ریز، راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور آحاد مختلف مردم و دانش آموزان از ساعت ۸ صبح آغاز، و این مراسم از جلو بخشداری بخش ریز تا گلزار شهدای شهر ریز انجام شد.

در شهر جم، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان جم همراه با دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان و آحاد مختلف مردمی شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

 

 

دانش‌آموزان شهرها و روستاهای مختلف شهرستان جم با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اثبات کردند که نسل دهه چهارم انقلاب اسلامی نیز نسبت به جنایت‌ها و توطئه‌های دشمنان به خصوص در تهاجم فرهنگی هوشیار هستند.

همچنین شهروندان جمی، دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، بسیجیان، اصناف و بازاریان و سایر اقشار با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و انزجار خود را از شیطان بزرگ اعلام کردند.

دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با شعار های “سیزدهم آبانماه، روز مرگ بر آمریکاست، روز خروش ِ ملت بر علیه آمریکاست” ، “روز مباهات ما، روز مرگ بر آمریکاست، روز سیلی خوردن ِ جاسوسان آمریکاست ” ، ” در پرتو غیرت ِ ملت انقلابی، بسته شود دهان ِ این ترامپ ِ روانی ” ، “در عزم ملت ما تهدید اثر ندارد، آمریکای جهانخوار این را باید بداند ” و ” سپاه و ارتش ِ ما، مظهر ِ اقتدار است، برای کشور ما، باعث ِ افتخار است ” بار دیگر مشت محکمی بر دهان دولت آمریکا زدند و ثابت کردند تا جان در بدن دارند از این انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد.

آحاد مختلف مردمی در راهپیمایی امروز شهرستان جم با شعار های ” ما ملتی بصیریم، ذلّت نمی‌پذیریم ” ، ” ما ملتی آگاهیم، پیرو ثاراللهیم ” ، ” آمریکای جهانخوار، سردمدار استکبار ” و ” رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است ” انزجار خود را از ظالمان جهان نشان دادند.

 

مردم جم باشکوه تر از سال گذشته در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کردند

فرمانده سپاه جم در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امروز اقشار مختلف مردمی، دانش آموزان و دانشجویان حضوری پر رنگ در مراسم راهپیمایی داشتند و این مراسم باشکوه تر از سال گذشته در جم برگزار شده است.

سرهنگ احمد اسدی افزود: ملت ایران آماده حضور در میدان دفاع از دین و انقلاب هستند و هر ساله باشکوه تر به صحنه می آیند و از انقلاب اسلامی حفاظت می کنند.

وی تاکید کرد: اقتدار ملت ایران در تمام جهان مشخص شده است و ما همواره در برابر آمریکا پیروز خواهیم بود.

 

علی شاهدی یکی از دانش آموزان دبیرستان دکتر شریعتی شهر جم است که در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در گفتگو با فارس اظهار داشت: اگر دانش آموزان بتوانند امروز در میادین مختلف حماسه سازی کنند، می توانند آینده سازان فردای کشور شوند.

وی بیان کرد: امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان حاضر شده ایم و با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، دشمنان را ناامید ساخته ایم.

عبدالله موسوی یکی از دیگر از دانش آموزان شهرستان جم است که به فارس گفت: یوم الله سیزدهم آبان، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانه ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: علی رغم همه ی تبلیغ های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران اما امروز می بینید همه ی دانش آموزان پا به صحنه گذاشته اند و فریب تبلیغ های رسانه ای دشمنان را نمی خورند و از نظام خود دفاع می کنند.

پیمان رنجبر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم است که به خبرنگار فارس گفت: ملت ایران تحرکات شیطانی سران استکبار را بدون پاسخ نگذاشت و امروز می بینیم مردم

و به خصوص نسل جوان با حضور پر رنگ خود حماسه ای دیگر خلق کردند.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه های آزاد، پیام نور و فنی و مهندسی جم نیز امروز حضوری پرشور در راهپیمایی داشتند و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

حسین رضایی یکی از شهروندان جمی است که در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به فارس می گوید: یوم الله ۱۳ آبان روز رسوایی و نمایان شدن چهره استکبار جهانی در منظر ملت های مظلوم عالم است.

وی تاکید کرد: تحریم های آمریکا ملت ایران را بیدارتر و هوشیار تر کرده است و امسال نیز مردم همگام و همصدا با حضور با بصیرت و آگاهانه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان باری دیگر با نمایش وحدت ، بیداری خود در برابر هجمه های استکبار را به جهانیان نشان دادند.

محمد فقیه یکی از بازاریان جمی است که به فارس گفت: امسال بار دیگر با حضور مردم در خیابان ها، دشمنان این نظام از جمله آمریکا و اسرائیل شکست خوردند.

وی تاکید کرد: مشکلاتی در جامعه وجود دارد و گاها انتقاد هایی نیز می شود اما مردم همیشه دوستدار انقلاب و نظام هستند و در برابر دشمنان محکم ایستادگی و مقاومت می کنند.

زهرا کریمی یکی از دانش آموزان جمی است که به فارس گفت: امروز همراه با همکاسی ها و معلمان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کرده ایم و به آمریکا نشان دادیم که تا خون در رگ داریم فدای رهبرمان خواهیم کرد.

وی افزود: امروز مردم ایران یک تودهنی بزرگی به آمریکا زدند و استکبار جهانی را از تحریم علیه ایران نا امید و پشیمان کردند.

محدثه اسماعیلی یکی از دانشجویان جمی است که به فارس می گوید: مردم قدردان امنیت، استقلال و دستاوردهای انقلاب هستند و آماده اند آن را به نحو مطلوبی نشان دهند تا دشمنان مایوس شوند.

به گزارش فارس، امروز و در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه شهرستان جم، هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان به همراه اقشار مختلف مردمی در این مراسم شرکت کردند و جمعیت امسال به نسبت سال گذشته با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

تصاویر: ابوالفضل دهقان
گزارش: رضا رئیسی

انتهای پیام/ ر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6032

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مرگ بر امریکاچرا؟یکبار هم شده بگید مرگ بر اختلاس گران مرگ بر دزدان گرجه کیلویی۵هزارتومان مرغ۱۲هزارتومان بدبختی وگرفتاری ما همه زیر سر ژن های خوب هست اگر امریکا بدهست چرا همه اقایون وصدپشتشون پاسپورت امریکایی دارندکاش شما واقعیت ها را انعکاس می دادید .مرگ بر امریکا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.