• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

۳۱ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد

  • کد خبر : 3464
  • 23 مرداد 1396 - 15:21

به گزارش آوای جم ، محمد آهنجان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : خبرنگاران ، چشم بینای جامعه و بازوهای توانمند برای مدیران هستند. محمد آهنجان با بیان اینکه اقدامات خوبی در سال جاری توسط کمیته امداد جم صورت گرفته افزود : اعطاء وام های اشتغال و […]

به گزارش آوای جم ، محمد آهنجان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : خبرنگاران ، چشم بینای جامعه و بازوهای توانمند برای مدیران هستند.

محمد آهنجان با بیان اینکه اقدامات خوبی در سال جاری توسط کمیته امداد جم صورت گرفته افزود : اعطاء وام های اشتغال و کارگشائی به مددجویان از طریق صندوق مهر کمیته امداد از جمله اقدام مهم این نهاد است .

رئیس کمیته امداد شهرستان جم با اشاره به اینکه تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان به مددجویان وام پرداخت شده است افزود : حدود ۱۳۶ وام اشتغال و کارآفرینی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد .

وی ادامه داد : در ۴ ماهه اول سال حدود مبلغ ۳۲۶ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج ، تعمیر مسکن و پاره ای موارد دیگر اعطا شد .

محمد آهنجان با اشاره به طرح های آینده این نهاد اشاره کرد و افزود : ۲۷ واحد مسکونی به متراژ ۵۰ متر و ۴ واحد شهری در هفته دولت را کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس کمیته امداد جم از اعزام ۱۲۶ مددجوی کمیته امداد به اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار داشت : تعداد ۱۳۲ نفر از دانش آموزان به اردوهای خارج از استان اعزام شده اند.

 

وی در پایان از منطقه ویژه و پارس جنوبی به دلیل عدم حمایت از این اداره و مددجویان ابراز گلایه کرد گفت : از سکینه الماسی نماینده محترم مجلس ، فرماندار شهرستان ، امام جمعه و همه کسانی که با این نهاد همکاری داشته اند تشکر و قدردانی کرد

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3464

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.