• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

نقدم به دستگاه قضا، برای ارتقاء عدالت و امنیت در شهرستان است

  • کد خبر : 3401
  • 19 مرداد 1396 - 0:07

امام جمعه جم گفت: اگر به دستگاه قضا در شهرستان جم نقد می کنم برای ارتقاء عدالت و امنیت در شهرستان است. به گزارش آوای جم، حجت الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران و فعالان اجتماعی شهرستان جم با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران آزادانه و با عزم راسخ خواسته‌های مردم را بیان کنند و […]

امام جمعه جم گفت: اگر به دستگاه قضا در شهرستان جم نقد می کنم برای ارتقاء عدالت و امنیت در شهرستان است.

به گزارش آوای جم، حجت الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران و فعالان اجتماعی شهرستان جم با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران آزادانه و با عزم راسخ خواسته‌های مردم را بیان کنند و از برخوردها خسته و دلسرد نشوند.

وی با اشاره به اهمیت کار خبرنگاری افزود: خبرنگاران سعی کنند دردها و مشکلات مردم را مطرح و در سایت ها انعکاس دهند تا باعث تلنگر به مسوولان شود و مدیران ادارات و مسئولان نیز وظیفه دارند مشکلات مردم را رفع کنند.

امام جمعه شهرستان جم تصریح کرد: مسوولان نباید از انتقادات رسانه‌ها ناراحت شوند و تلاش کنند با همراهی اصحاب رسانه برای رفع مشکلات و معضلات شهرستان گام بردارند.

امام جمعه جم با بیان این که شهرستان جم نیازمند توجه بیشتر مسوولان است، بیان کرد: همه مسوئولان باید دست به دست هم دهند و برای کم‌کردن مشکلات مردم اهتمام ورزند و در این راه خبرنگاران نیز نقش مهمی بر عهده دارند.

وی یادآور شد: خبرنگاران باید دردها و مشکلات مردم را منعکس کنند و وظیفه این قشر در قبال مردم بسیار سنگین است و باید به رسالت خود توجه کنند.

گنجی عنوان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی خبرنگاران زیادی به شهادت رسیده و در سال‌های اخیر نیز در عراق، افغانستان و فلسطین و نوار غزه نیز شاهد شهادت خبرنگاران بوده و هستیم و این قشر همواره خدمات زیادی به جامعه ارائه کرده‌اند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند و تقویت این قشر و حمایت از این عزیزان امری لازم است.

امام جمعه جم با بیان اینکه خبرنگاران جمی اهل سیاسی کاری نیستند افزود: خبرنگاران نباید وابسته به هیچ مجموعه اداری و خط سیاسی فکری باشند تا بتوانند آزادانه انتقاد کنند.

گنجی با اشاره به موضوع احداث مصلی جمعه در شهر جم بیان کرد: احداث مصلی در شهر جم یکی از ضروریات مهم است که باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

گنجی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که علت انتقاد امام جمعه شهرستان جم از دستگاه قضایی شهرستان چیست ، گفت: اگر به دستگاه قضا در شهرستان نقد می کنم برای ارتقای عدالت و امنیت در شهرستان است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.