• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
چمران رفیعی پور عضو شورای شهر جم:

نهادهای امنیتی و اطلاعاتی به موضوع حساس تیم پارس جم ورود کنند

  • کد خبر : 8519
  • 10 اردیبهشت 1398 - 15:13
لازم است فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان تبعات بی‌توجهی به خواست مردم را به مقامات امنیتی و استاندار بوشهر اعلام کند.

آوای بوشهر؛ عضو شورای شهر جم امروز در نشست هم اندیشی تقویت و رفع چالش‌های تیم پارس جم در لیگ برتر گفت: مردم و هواداران امید خود را به اقدام مسؤولان نفتی از دست داده اند و لازم است نهادهای اطلاعاتی و امنیتی، به موضوع ورود کرده و دلسوزانه و با جدیت مسؤولان استانی و وزارت نفت را از تبعات وخیم بی‌توجهی به مسؤولیت های اجتماعی آگاه کنند.

چمران رفیعی پور افزود: دلخوشی بزرگ مردم جم در شرایط کنونی اقتصاد کشور تیم پارس جم است که طی دو سال گذشته در لیگ برتر خوش درخشیده است.

رفیعی پور در ادامه اذعان داشت: متاسفانه تیم پارس مدتهاست با چالش تامین مالی مواجه است و اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات این تیم هم قطره چکانی است که نمی‌تواند دغدغه مردم و مدیریت باشگاه و تیم را رفع کند.

وی تصریح کرد: مردم به تیم پارس علاقه وافری دارند و این تیم را خط قرمز مطالبات خود می دانند که لازم است فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان تبعات بی‌توجهی به خواست مردم را به مقامات امنیتی و استاندار بوشهر اعلام کند.

این مسئول با اعلام ناامیدی از همکاری مطلوب پتروشیمی‌ها در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی به جای منت گذاشتن بر مردم شهرستان، با حمایت از تیم پارس جم حداقل بخشی از خسارت‌های وارده به شهرستان را جبران کنند.

عضو حقوقدان شورای شهر جم در پایان یادآور شد: شورای شهر جم رفتار پتروشیمی‌ها را مغایر تعهدات مربوط به مسؤولیت های اجتماعی می‌داند و قطعا در صورت بی‌توجهی به مطالبات مردم، راهکارهای قانونی دیگری برای تحقق مطالبات در دستور کار قرار خواهد گرفت.خلیج فارس

 

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.