• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

هفت میلیارد ریال زکات فطره در استان جمع آوری شد

  • کد خبر : 2749
  • 09 تیر 1396 - 3:39

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر  تاکید کرد: مبالغ وصولی زکات فطره در محلات و مناطق مختلف استان بوشهر با همکاری معتمدان محلی، بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شده است. آوای جم؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: بر اساس آمارهای اولیه در جمع‌آوری زکات فطره تاکنون ۷ میلیارد ریال وصول و […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر  تاکید کرد: مبالغ وصولی زکات فطره در محلات و مناطق مختلف استان بوشهر با همکاری معتمدان محلی، بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شده است.

آوای جم؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: بر اساس آمارهای اولیه در جمع‌آوری زکات فطره تاکنون ۷ میلیارد ریال وصول و توزیع شد که تا ۱۰ میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش آوای جم؛ احمد لطفی در گفت‌وگو با تسنیم، با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم متدین و نوع دوست استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان و مستمندان اظهار داشت: مردم متدین استان بوشهر در ماه مبارک رمضان مشارکت همه جانبه‌ای در  حل مشکلات نیازهای افراد مستمند داشتند که در قالب طرح‌های مختلف با همکاری کمیته امداد اجرایی کردند.

وی با بیان اینکه در عید فطر بیش از ۴۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در استان بوشهر مستقر شد خاطر نشان کرد: مردم متدین و روزه‌دار استان بوشهر به شکرانه یک ماه  عبادت خالصانه به درگاه ایزد منان حضور با شکوهی در نمازهای عید سعید فطر داشتند که در این راستا همزمان فطریه‌های اعضای خانواده خود به پایگاه‌‌های ۴۰۰ گانه استان بوشهر تحویل دادند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه وصول زکات فطره در استان بوشهر تاکنون ۲ برابر  سال قبل است تصریح کرد: بر اساس آمارهای اولیه در جمع‌آوری زکات فطره تاکنون ۷ میلیارد ریال وصول و توزیع شد که نسبت به سال قبل افزایش ۲ برابری دارد.

لطفی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری و محلات و مناطق مختلف استان بوشهر در جمع‌آوری زکات فطره همکاری کردند  افزود: با توجه به مشارکت معتمدان محلی و مراکز نیکوکاری در جمع‌آوری زکات فطره پیش بینی می‌شود وصل زکات فطره نسبت به سال گذشته افزایش ۳٫۵ برابری داشته باشد و به ۱۰ میلیارد ریال برسد.

وی، با بیان اینکه زکات فطره پس از وصول بین نیازمندان توزیع شد گفت: مبالغ نقدی که از طریق زکات فطره وصول شده به حساب‌های مستمندان و نیازمندان که از قبل شناسایی شده‌اند واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر  تاکید کرد: مبالغ وصولی زکات فطره در محلات و مناطق مختلف استان بوشهر با همکاری معتمدان محلی، بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شده است.

لطفی با اشاره به اینکه زکات فطره در همه امورات نیازمندان هزینه می‌شود افزود: کمک در امر ساخت مسکن نیازمندان و تامین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج ، کمک به امر تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، حمایت در امر ازدواج و تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد از راه‌های هزینه کرد زکات است.

وی بیان کرد: سال قبل در پایان ماه  مبارک رمضان ۳٫۵ میلیارد ریال زکات فطره در استان بوشهر وصول شد که در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2749

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.