• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

هیچ عاملی نمی تواند جم را از پارس جم و پارس جم را از جم جدا کند/پرسپولیسی ها از تلویزیون بازی را تماشا کنند/ هواداران جم حرفه ای و با اخلاق هستند/قاطعانه از میزبانی جم در لیگ برتر حمایت کرده و می کنم

  • کد خبر : 4266
  • 09 آذر 1396 - 12:03

  به گزارش آوای جم قبل از بازی پارس جنوبی جم و پرپولیس تهران به سراغ  فتح الله نوروزی فرماندار جم رفتیم تا با وی در خصوص این دیدار گفتگو گفت و گو کنیم:   عملکرد مسوولان و نهادها در جهت حمایت از پارس جنوبی جم چگونه می بینید؟ تدابیر لازم برای برگزاری بازی پرسپولیس […]

 

به گزارش آوای جم قبل از بازی پارس جنوبی جم و پرپولیس تهران به سراغ  فتح الله نوروزی فرماندار جم رفتیم تا با وی در خصوص این دیدار گفتگو گفت و گو کنیم:

 

عملکرد مسوولان و نهادها در جهت حمایت از پارس جنوبی جم چگونه می بینید؟

تدابیر لازم برای برگزاری بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم انجام شده است.وضعیت ورزشگاه با همراهی خوب شرکت پالایش گاز فجر جم و مجموعه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سطح خوبی رسیده است.از همراهی حوزه انتظامی شهرستان و شورا و شهرداری جم برای همراهی ها تشکر می کنمتلاش های مدیریت و کارکنان مجتمع مسکونی پارس جم در ارتقای سطح امنیتی و رفاهی ورزشگاه تختی جم برای برگزاری بازی دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر شایسته تقدیر است.

نظر شما در خصوص تیم فوتبال پارس جنوبی جم چیست؟

ورزشگاه تختی جم از بسیاری از ورزشگاه های کشور شرایط بهتری دارد و خیلی ها تلاش کرده اند تا این ورزشگاه برای میزبانی بازی های لیگ برتر آماده شود که از تک تک این عزیزان تشکر می کنم.

آنچه امروز به عنوان موفقیت تیم پارس جنوبی جم در کشور مطرح است حاصل همدلی، همگرایی و همفکری خوب مردم، مسئولان ، مدیریت باشگاه، بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم، هواداران پرشور است و هیچ تردیدی وجود ندارد تا این همدلی و همگرایی خوب وجود دارد هیچ عاملی نمی تواند جم را از پارس جم و پارس جم را از جم جدا سازد.

توصیه شما به هواداران پارس جنوبی جم در این بازی حساس چیست؟

تلاش ها و حمایت های خوب و ارزنده خانم الماسی نماینده پرتلاش شهرستان های جنوبی استان از تیم پارس جنوبی جم در وزارت نفت را باید ستود که بخش مهمی از آرامش تیم پارس جم، مرهون نگاه ویژه ایشان و همراهی مجموعه مدیریتی وزارت نفت است.

هواداران تیم پارس جم تا امروز نشان داده اند الفبای فوتبال حرفه ای را خوب بلدند و اخلاق را بالاتر از هر چیزی می دانند.

انتظار است هواداران پرشور و لیدرهای با تعصب تیم پارس جم در این بازی حساس، ورای اینکه چه تیمی برنده باشد و چه تیمی بازنده، سفیران دوستی، اخلاق و مهربانی باشند و با تشویق بی امان تیم محبوب شان، ورزشگاه را به جهنمی بزرگ برای تیم پرسپولیس تبدیل کنند.

فردا روز جم و پارس جنوبی جم است و امیدوارم تیم محبوب این روزهای کشور بتواند بازی درخشانی را در مقابل تیم پرطرفدار پایتخت انجام دهد و شایستگی هایش را بیش از گذشته به رخ مدعیان بکشد.

از هیچ حمایت و تلاشی برای موفقیت تیم و شادی دل مردم و هواداران دریغ نکرده ام و قطعا با همراهی سایر مدیران شهرستان تمام تلاش مان را برای میزبانی شایسته تیم در لیگ برتر به کار خواهیم بست.

امروز فوتبال همه معادلات سیاسی اجتماعی را به هم زده است و باید این شور و نشاط را قدر دانست.

هیچ چیز نمی توانست به اندازه پارس جنوبی جم برای جمی ها و شهرها و روستاهای اطراف شورآفرین باشد.

با تمام توان از تداوم حضور تیم پارس جم در جم حمایت کرده و می کنم و قطعا با وجود هوادارانی فهیم و پرشور، تیم پارس جم می تواند همچنان شادی آفرین باشد.

تجربه بازی با استقلال تهران و گنجایش محدود ورزشگاه، شرایط را برای حضور فقط ۱۰ درصد هواداران پرسپولیس ممکن می سازد و با حضور پرشور هواداران پارس جنوبی جم، عملا شرایط برای حضور بیشتر هواداران پرسپولیس وجود ندارد که توصیه می کنیم سایر هواداران پرسپولیس از تلویزیون بازی را تماشا کنند و به شهرستان سفر نکنند./ آوای جم

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4266

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.