• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7
به استاندار بوشهر؛

پارس و‌ شاهین را به یک چشم ببینید!

  • کد خبر : 8486
  • 03 اردیبهشت 1398 - 10:25
آوای بوشهر؛ جناب گراوند باید بدانند که استاندار یک استان هستند نه یک شهر مرکزی! انتظار هواداران پارس جم‌ این است که پارس و شاهین را به یک چشم ببینند.

سید مصطفی هاشمی نژاد سر دبیر آوای بوشهر نوشت: شب گذشته عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در اردوی تیم شاهین شهرداری بوشهر حضور یافت تا حمایت خود را از این تیم بوشهری اعلام نماید.

کاری که به زعم اینجانب امری پسندیده و روحیه بخش است. مخصوصا برای بازیکنان و‌ عوامل تیم تا با اطمینان خاطر پا به مسابقه پایانی گذاشته و مهر صعود به لیگ‌برتر را بکوبند.

اما کمی این طرف تر در جنوب استان بوشهر وقتی عکس شخص استاندار در اردوی شاهینی ها منتشر شد واکنش های بدی را به دنبال داشت.‌ که لازم دانستم چند نکته را بیان کنم:

اول: حضور شخص اول استان و‌نماینده عالی دولت در اردوی شاهینی ها، درست همراه شده با عدم تلاش و‌حضور وی برای پایان دادن به بحران بی پولی و بی صاحبی تنها تیم لیگ برتری استان بوشهر یعنی پارس جنوبی جم!

دوم: جناب گراوند باید بدانند که استاندار یک استان هستند نه یک شهر مرکزی! انتظار هواداران پارس جم‌این است که پارس و شاهین را به یک چشم ببینند. هرچند معتقدم همین شخص‌وقتی شاهین نیز با بحران رو به رو شود یکبار هم در اردوی آنها شرکت نمی کند و تنها اقدامش می شود یک جلسه و خوردن چای و بیسکویت و در آخر هیچ! چون از این کُنده دودی برنخیزد!

سوم: استاندار محترم نقد را رها کرده و به نسیه چسبیده است! پارس جم به عنوان تنها تیم لیگ برتری استان رها کرده و‌ به شاهینی چسبیده که هنوز صعودش قطعی نیست هرچند امیدوارم استان بوشهر برای اولین بار در تاریخ صاحب دو تیم‌ در لیگ‌برتر شود.

چهارم: معتقدم مسئولی که فقط در لحظه خوش خوشکان با کت و‌شلوار شیک کنار تیم باشد و‌ هی عکس بیاندازد و در مواقع بحران قدرت مواجه و مبارزه با آن‌ نداشته باشند بهتر است همان پشت میزش قایم شود!

پنجم: استاندار بوشهر باید بدانند دوران ظلم به جنوب استان گذشته است! درست در روزهایی که ریه های مردم جنوب استان از دود صنایع آلاینده پر شده است عوارض آلایندگی که سهم مردم نجیب شهرستان های تاثیر پذیر از صنعت را به صورت برابر در همه استان توزیع می کند! چون هنوز نماینده عالی دولت تفاوت عدالت با برابری را نمی دانند!

ششم: عدم حمایت از تیم پارس جنوبی جم دقیقا مصداق دهن کجی به شعار دولت تدبیر و‌امید است! آنجاکه ریاست محترم جمهور همیشه شعار بسط امید و نشاط در جامعه داده اند اما اینجا نماینده اش در استان کمترین تلاشی برای یکی از عوامل نشاط آور مردم نمی کنند.

در پایان امید‌‌است که شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کنند و شاهد دربی جذاب بوشهر باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.