• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
جم، میزبان تیم پارس جنوبی

پایان۶٠ روز حسرت برای هواداران زردپوش جنوب

  • کد خبر : 6809
  • 12 بهمن 1397 - 14:34
كاروان تيم فوتبال پارس جنوبی عصر دیروز(پنج شنبه) پس از دوری طولانی مدت نیم فصل از خانه، اولين تمرين خانگی خود را برای مصاف با فولاد در جم برگزار كرد.

 

آوای بوشهر؛ کاروان تیم فوتبال پارس جنوبی عصر دیروز(پنج شنبه) پس از دوری طولانی مدت نیم فصل از خانه، اولین تمرین خانگی خود را برای مصاف با فولاد در جم برگزار کرد.

پارسی ها در تعطیلات نیم فصل تمرینات خود را در تهران پیگیری می کردند و پس از برگزاری اردوی ده روزه در جزیره کیش، باز تهران مقصد بعدی تمرینات این تیم بود.

آخرین حضور تیم فوتبال پارس در زادگاهش به دو ماه قبل برمی گردد که مقابل تراکتور سازی تن به شکست داد و بعد از آن جم را به مقصد تهران ترک کرد.

گویا پارس جنوبی تنها نام جم را یدک می کشد و با گذشت نزدیک به ١/۵ فصل حضور در لیگ برتر، شمایل یک تیم تهران نشین را به خود گرفته تا یک تیم شهرستانی!

” جم زمین تمرین ندارد! هتل ندارد! امکانات ندارد!” اینها دلایل یا بهانه هایی است که کادر فنی برای عدم حضور دائم در جم مطرح می کند.

اما مسئولین باشگاه پارس جنوبی بهتر است بخشی از این انتقاد را به سمت خود نشانه روند، چرا که با گذشت نزدیک به ۴ سال تیم داری از لیگ دو تا لیگ برتر، هنوز امکانات لازم تیم داری را فراهم نکردند و با صرف هزینه های میلیاردی تنها به فکر حضور در مجتمع ورزشی یزدان بودند تا فراهم سازی حداقل های موجود! در حالی که منطقه ویژه پارس اگر برای هزینه کرد تیم لیگ برتری اش محدودیت مالی دارد برای توسعه زیرساخت های ورزش جم و تیم های پایه، ندارد!

شاید اگر همت مسئولین شهرستان و پالایشگاه فجر جم نبود، ورزشگاه تختی تاکنون نیز حداقل الزامات برگزاری بازی های لیگ را نداشت و هواداران باید شاهد برگزاری بازی در شهرهای شیراز یا بوشهر بودند.

خبرهایی شنیده می شود که توسط اداره ورزش و جوانان، منطقه ویژه و شهرداری جم تا سال آینده ٣ زمین چمن مصنوعی در جم احداث می شود که امیداست تا فصل آینده حداقل یکی از این زمین ها به بهره برداری برسد و مهم ترین بهانه حضور تیم در تهران برطرف شود.

هتل شهرداری جم هم شنیده شده تا پایان سال به بهره برداری می رسد و می تواند میزبان تیم پارس و سایر تیم های لیگ برتری باشد.

با رفع شدن بهانه های عدم حضور تیم پارس در جم، امیدواریم این رویه ناخوشایند پایان یابد و جمی ها طعم واقعی تیم داری رابچشند نه فقط نامی یدک بکشند و میزبان گاه گاه بازی های خانگی باشند.

پارس جم در اولین دیدار خود در نیم فصل دوم لیگ برتر، دوشنبه ١۵ بهمن ماه به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.