• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11

پایگاه خبری ” آوای بوشهر ” از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات کشور مجوز گرفت

  • کد خبر : 4448
  • 01 بهمن 1396 - 15:03
 به گزارش آوای بوشهر؛ هیئت نظارت بر مطبوعات کشور پانزدهم آبان ماه امسال با صدور مجوز فعالیت این پایگاه خبری موافقت کرد. و این پایگاه خبری با شماره ثبت 80338 رسما مجوز فعالیت گرفت.

آوای بوشهر؛ پایگاه خبری آوای بوشهر از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات کشور مجوز گرفت.

  به گزارش آوای بوشهر؛ هیئت نظارت بر مطبوعات کشور پانزدهم آبان ماه امسال با صدور مجوز فعالیت این پایگاه خبری موافقت کرد. و این پایگاه خبری با شماره ثبت ۸۰۳۳۸ رسما مجوز فعالیت گرفت.

آوای بوشهر در واقع همان رسانه ی آوای جم است که تلاش دارد در گستره ی استانی به فعالیت خود وسعت ببخشد و در گام اول حوزه ی جنوب استان بوشهر را پوشش وسیع تری خواهد داد.

 سید مصطفی هاشمی نژاد سردبیر آوای بوشهر در توضیحی گفت :  این رسانه تقاضای ثبت عنوان آوای جم را به وزارت ارشاد در سال ۹۳ ارائه داد اما بدلیل ثبت رسانه ای با عنوان آوای جام جم مربوط به سامانه آگهی های روزنامه جام جم و مشابهت اسامی،وزارت ارشاد با درخواست ثبت آوای جم مخالفت نموده و نام پیشنهادی دوم که آوای بوشهر است مورد موافقت قرار گرفت.

 وی افزود برند آوای جم همچنان در اختیار تیم آوای بوشهر است و حقوق معنوی آن برای این تیم خبری محفوظ است. لذا به اطلاع کاربران و مخاطبان محترم می رساند منبعد، کلیه خبرهای این پایگاه خبری با عنوان « آوای بوشهر» منتشر خواهد شد.

گفتنی است از امروز با نشانی http://www.avayebushehr.ir/ نیز می توانید پایگاه خبری آوا را ملاحظه فرمایید. ضمن اینکه همچنان با آدرس (http://www.avajam.ir/)  نیز می توانید آوای بوشهر را مشاهده فرمائید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مبارک باشه… آوای جم رسالت خبری خودش رو تا حد زیادی خوب ایفا کرده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.