• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر:

پیگیر اضافه کردن سه رشته فوق تخصص در بیمارستان جم هستیم/ افزایش ۲ بخش NICU و ICU و ۱۶ تخت جدید/ متخصص پوست مستقر می شود

  • کد خبر : 10255
  • 05 آذر 1398 - 13:37
رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در دیدار فرماندار جم گفت: دو بخش جدید و 16 تخت به ظرفیت بیمارستان توحید جم اضافه می شود.

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در دیدار فرماندار جم گفت: دو بخش جدید و ۱۶ تخت به ظرفیت بیمارستان توحید جم اضافه می شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر وحید مالکی با بیان اینکه از تمام ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات بهتر به مردم و کارکنان صنعت نفت استفاده خواهیم کرد افزود: برای ارتقای کمی و کیفی خدمات بیمارستان توحید جم، عزمی جدی وجود دارد و قطعا شاهد تغییرات مهمی در خدمات دهی به بیماران خواهیم بود.

مالکی از بازسازی و توسعه بیمارستان توحید در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تامین اعتبار مرحله اول اجرای پروژه توسط شرکت پالایش گاز فجر جم انجام شده و با پرداخت بخش اول قرارداد پیمانکار، عملیات اجرایی آغاز می شود.

وی اضافه کرد: در طرح بازسازی و توسعه بیمارستان توحید جم، علاوه بر اصلاح ساختار فیزیکی بیمارستان، بخش های NICU  و ICU و نیز ۱۶ تخت در قالب بخش بستری جدید به ظرفیت بیمارستان اضافه خواهد شد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از ارتقای خدمات تخصصی و ارائه خدمات فوق تخصصی در بیمارستان جم خبر داد و افزود: مجوز جذب متخصص پوست گرفته شده و هم اکنون مراحل اداری جذب و راه اندازی کلینیک پوست در حال انجام است.

مالکی اضافه کرد: برای راه اندازی بخش فوق تخصص، مذاکرات اولیه با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای ایجاد رشته های غدد، گوارش و نورولوژی (مغز و اعصاب) در بیمارستان توحید جم انجام شده که نیازمند تامین حقوق و دستمزد ماهیانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تجهیزات است.

وی افزود: با تصویب درخواست ارائه شده، این سه رشته فوق تخصصی در بیمارستان توحید جم راه اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.