• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
بسته خبری هفتگی آوای بوشهر؛

چالش جوانگرایی در اردوی اصولگرایان/حکم بخشدار در انتظار حقوق/نامه دردسر ساز/خبرهای عجیب از بهارستان/ بلاتکلیفی شورای شهرستان و …

  • کد خبر : 10090
  • 11 آبان 1398 - 21:30
آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

جوانگرایی، کار دست کاندیداهای با سابقه اصولگراها داد!

مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظلام جمهوری اسلامی استان بوشهر اعلام کرده : این مجمع در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم از اسکندربهروزی، در حوزه دشتی و تنگستان علی زینبی، در حوزه دشتستان علی آذربان و در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه محمد کارگر از نیروهای ولایی و ارزشی استان بوشهر انتخاب شده اند.

در همین راستا دیگر اصولگرایان جنوب استان بوشهر در تلاشند پیرو سخنان رهبر انقلاب در خصوص ورود جوانان به عرصه مدیریت کشور، از کاندیداهای جوان انقلابی حمایت کنند.

ظاهرا تلاش کاندیدای مهم اصولگرای جنوب برای متقاعد کردن جوانان انقلابی حوزه جنوب برای حمایت از وی نتیجه بخش نبوده است.

مجید باورصاد از پرسنل پارس جنوبی که اهل مسجد سلیمان خوزستان است هم اعلام کرده با سابقه ۱۲سال سکونت درعسلویه با برند اصولگرایی در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه کاندیدا می شود.

 

حکم بخشدار در انتظار حقوق

شنیده های آوای بوشهر حاکی از آن است که حکم انتصاب بخشدار مرکزی کنگان صادر شده است اما به دلیل مشخص نبودن محل پرداخت حقوق، فعلا متوقف شده است. ظاهرا قرار است یکی از ادارات کنگان پرداخت حقوق را متقبل شود.

 

شعار اعتراضی هوادان تیم پاس جنوبی جم/ چینی ها بازی را از نزدیک دیدند

به دنبال حواشی بازی تیم پارس جنوبی جم با استقلال تهران در هفته هشتم لیگ برتر، در بسیاری از دقایق دیدار این هفته پارس جم و سپاهان، صدای اعتراض هواداران جمی به هدایت الله ممبینی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران با شعار “ممبینی حیا کن   ریاست رو رها کن” به گوش می رسید.

چند نفر از چینی های شاغل در عسلویه برای تشویق تیم پارس جنوبی جم به ورزشگاه آمدند و هواداران پارس جم نیز استقبال خوبی از آنها به عمل آوردند.

 

شاهین بوشهر همچنان روی نوار ناکامی/ سرمربی جدید از کرواسی می آید

نوار ناکامی های شاهین شهرداری بوشهر همچنان ادامه دارد، شاهین بوشهر هشتمین باخت خود در لیگ نوزدهم را هم کسب کرد تا با یک مساوی همچنان جدیترین گزینه سقوط به دسته پایین تر باشد.

پس از این مسابقه، مسئولان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از توافق با سرمربی سابق مس رفسنجان خبر داده اند.

کریستیچوویچ برای انجام فرایند نهایی توافق خود با باشگاه، به‌زودی وارد بوشهر می‌شود.

نامه دردسر ساز نماینده بوشهر، گناوه و دیلم

نامه خدری نماینده بوشهر به وزیر ورزش در خصوص معرفی محمد نجفی رئیس هیات فوتبال برای مدیر کلی ورزش و جوانان بوشهرحاشیه ساز شد

این نامه اگر چه مربوط به شهریورماه بوده است اما به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. با وجود اینکه فقط امضای خدری، سعادت و شهریاری پای نامه دیده می شود و الماسی و استاندار نامه را امضا نکرده اند اما در نامه، موافقت چهار نماینده استان به همراه استاندار با انتصاب نجفی به جای بهروزیان فر اعلام شده است.

در همین زمینه، استاندار بوشهر، امضای چنین نامه ای را تکذیب کرده است، شهریاری و سعادت دو نماینده امضا کننده نامه،  دلیل امضای خود را اطلاعات غلط خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در خصوص بازنشستگی بهروزیان فر عنوان کرده اند! الماسی هم اعلام کرده هیچ صحبتی با خدری در این زمینه نداشته و متن منتشر شده در نامه درباره موافقتش را تکذیب کرده است.

شهرداری تازه تاسیس بهارستان خبر ساز شد

شنیده شده در اوج بحران اشتغال، شهرداری بهارستان در اقدامی عجیب، نظافت خیابان های شهر را به اتباع افغان سپرده است!

همچنین گلایه هایی از سوی شهروندان بهارستانی به آوای بوشهر رسیده مبنی بر اینکه اولویت انجام پروژه در این شهر نوپا  در نقاط و مسیرهایی است که به محل سکونت اعضای شورا ختم می شود.

 

انتقاد امام جمعه جم از وزارت نفت

امام جمعه شهرستان جم در خطبه های نماز جمعه جم گفت: این شهرستان آب آشامیدنی سالم ندارد، جوانانش مشکل اشتغال دارند، فرودگاه هم تعطیل شده و حالا به دنبال تعطیلی تیم فوتبالی هستند که دل خوشی مردم و جوانان این منطقه است.

حجت الاسلام محمد محمدی با اشاره به مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم اضهار داشت: نمایندگان مجلس قانون را به نفع مردم اصلاح کنند و تبصره بزنند. مطالبه جدی مردم شهرستان جم از وزارت نفت حل پایدار و دائمی مشکلات تیم پارس جم است.

 

 انتقاد رئیس خانه مطبوعات کشور از لایحه جدید دولت

مازیار هوشمند در توئیتی از لایحه جدید دولت علیه مطبوعات انتقاد کرد که بر اساس آن معافیت مالیاتی مطبوعات لغو خواهد شد.

 قاضی دشتستانی، قاضی نمونه در زمینه صلح و سازش

قاضی محسن مقدس به عنوان قاضی نمونه صلح و سازش در کشور معرفی شد و بالاترین میزان صلح و سازش را در پرونده های خود دارد. وی ۱۳ سال است که کار قضاوت را آغاز و رئیس شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری۲ بهارستان تهران است.

 

صیادان بوشهری از اسارت عربستان آزاد شدند

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان بوشهر گفت: با رایزنی های دیپلماسی ۱۹ صیاد از ۲ فروند لنج صیادی که سال قبل توسط گارد ساحلی عربستان سعودی دستگیر شده بودند آزاد و به وطن بازگشتند.

 

انتخابات هیات رئیسه شورای شهرستان جم برگزار شد؟

با گذشت بیش از یک ماه از مهلت انتخابات سومین سال هیات رئیسه شوراهای اسلامی، هنوز خبری از برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهرستان جم به گوش نمی رسد.

این در حالی است که با ارتقای بهارستان به شهر، تعداد اعضای شورای شهرستان جم به ۶ نفر افزایش یافته و برگزاری انتخابات هیات رئیسه می تواند به تغییر ترکیب اعضا منجر شود.

 

ایوب بنوی، مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی شد

بهزاد محمدی معاون وزیر نفت با صدور حکمی، ایوب بنوی را به‌عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران منصوب کرد.

بنوی پیش از این ریاست روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.