• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11
مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی در گفتگو با آوای بوشهر:

کسر ۶ امتیاز واقعیت ندارد/ هجمه های عجیبی علیه من و تیم شروع شده!

  • کد خبر : 11891
  • 12 اردیبهشت 1399 - 21:35
هر چند مدیر هتل در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایتی را مطرح کرده و ما هم اعلام کرده ایم بدهی را پرداخت می کنیم. در رای کمیته تعیین وضعیت هم موضوع کسر 6 امتیاز مطرح نشده است.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی در گفتکو با آوای بوشهر گفت: کسر ۶ امتیاز از تیم پارس جنوبی جم واقعیت ندارد.

به گزارش آوای بوشهر، مراد مرادی با بیان اینکه موضوع بدهی به هتل یزدان، بیزینس خارج از فدراسیون محسوب می شود افزود: بر این اساس، هتل برای درخواست پرداخت طلب خود، نمی تواند به فدراسیون شکایت کند و باید از طریق دادگاه اقدام کند.

مرادی اضافه کرد: هر چند مدیر هتل در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایتی را مطرح کرده و ما هم اعلام کرده ایم بدهی را پرداخت می کنیم. در رای کمیته تعیین وضعیت هم موضوع کسر ۶ امتیاز مطرح نشده است.

وی اظهارداشت: هفته گذشته جلسه ای با حضور بهاروند و مدیر هتل یزدان در فدراسیون فوتبال داشتیم که قرار شد در هفته آینده بخشی از بدهی هتل را پرداخت کنیم و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی با اشاره به هجمه های رسانه ای ۱۰ روز گذشته علیه او و تیم پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: در شرایطی که از زمان حضور هومن افاضلی به عنوان سرمربی پارس جم، نظم خوبی در تیم حاکم شده و پیروزی ارزشمندی با تراکتور سازی و دو تساوی خوب بیرون از خانه داشتیم این هجمه ها جای تعجب دارد!

مرادی تصریح کرد: شرایط تیم پارس، دارای ثبات خوبی است و موانع کوچک هم قابل رفع است که بدون تردید با قدرت، مسیر را ادامه خواهیم داد.

گفتنی است طی روزهای اخیر خبری منتشر شده بود که با رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه پارس جنوبی به علت بدهی به هتل یزدان با خطر کسر ۶ امتیاز و بسته شدن ۲ پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده است.

 

خبرهای مرتبط

احتمال کسر ۶ امتیاز از پارس جنوبی جم؛ شایعه یا واقعیت+اسناد

پارس جنوبی جم در آستانه کسر ۶ امتیاز!/پول را بین خودشان تقسیم کردند!/ هم رضاییان تعهد داد هم مرادی

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.