• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
سرمربی پارس جم

کمالوند: فقط تا نیم فصل در جم می‌مانم

  • کد خبر : 10338
  • 12 آذر 1398 - 8:35

صبوری و شکیبایی کردم تا اجازه ندهم تیم از هم بپاشد. با همه مشکلات ساختیم و تیم را هدایت کردیم اما باید بگویم که بازی آخر نیم فصل اول، آخرین مسابقه‌ای است که روی نیمکت پارس جنوبی می‌نشینم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد که نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر رسما از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش «آوای بوشهر» به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم؛ فراز کمالوند درباره شرایط تیمش در روزهای اخیر گفت: در چند وقت گذشته آن‌قدر درباره مشکلات تیم پارس جنوبی صحبت کردیم که دیگر موضوع لوث شده است. با این حال اما صبوری و شکیبایی کردم تا اجازه ندهم تیم از هم بپاشد. با همه مشکلات ساختیم و تیم را هدایت کردیم اما باید بگویم که بازی آخر نیم فصل اول، آخرین مسابقه‌ای است که روی نیمکت پارس جنوبی می‌نشینم.

سرمربی پارس جنوبی در توضیح این ماجرا گفت: من تا الان ۳ بار استعفای کتبی نوشتم و آن را به آقای مرادی، مدیرعامل موقت باشگاه ارائه کردم، اما احساس می‌کنم اگر الان تیم را رها کنم، هم در حق مردم خوب و خون‌گرم جم و هواداران پارس جنوبی جفا کرده‌ام و هم در حق تیم پارس جنوبی. با توجه به این که مسابقات لیگ برتر در فاصله کوتاه و هر ۴ روز یک‌بار انجام می‌شود، رها کردن تیم در وضعیت کنونی کار درستی نیست اما به طور قطع آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر، آخرین روزی است که روی نیمکت این تیم می‌نشینم.

او ادامه داد: تصمیمم را در این باره گرفته‌ام و تحت هیچ شرایطی ادامه نمی‌دهم. تاکید می‌کنم اگر الان تیم را رها نمی‌کنم به خاطر آن است که اوضاع بدتر از این نشود. از سوی دیگر به خاطر مردم جم که جز این تیم هیچ دلخوشی دیگری ندارند، تا الان دندان روی جگر گذاشتم و صبر کردم.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا راهی برای حل مشکلات پارس جنوبی نیست؟ افزود: من امروز با آقای مراد مرادی هم صحبت کردم که ایشان هم تاکید کرد دیگر کاری از دستش ساخته نیست و نمی‌تواند اقدامی برای حل مشکلات انجام بدهد. مشکل هم آن‌قدر داریم که اصلا خجالت می‌کشم درباره‌اش حرف بزنم. پس بهترین تصمیم همین است که اعلام کردم؛ تا نیم فصل به کارم ادامه می‌دهم و بعد تیم را ترک می‌کنم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.