• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
تاثیر ضعف مدیریت در شرایط کنونی باشگاه پارس جنوبی جم؛

گل به خودی مدیر عامل و سرمربی پارس جم/ ایجاد فضای امنیتی، تیم پارس را نابود می کند

  • کد خبر : 8494
  • 05 اردیبهشت 1398 - 19:05
آوای بوشهر؛ دلیل اصلی وضعیت شکننده در تیم پارس ناشی از ضعف مفرط مدیریت باشگاه و رفتارهای غیر متعصبانه و خودسرانه اعضای تیم دارد و مدیر عامل باشگاه توانی برای تسلط بر شرایط نداشته و ندارد.

به گزارش آوای بوشهر، هفته گذشته بازیکنان تیم پارس جنوبی جم در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات شان اعتصاب و از حضور در تمرینات تیم خودداری کردند.

به دنبال این موضوع، مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جم، از برخورد و اخراج بازیکنان خاطی خبر داد و رضاییان مدیر عامل باشگاه هم از تصمیم سرمربی تیم اش حمایت و اعلام کرد با نظر تارتار، بازیکنان خاطی به کمیته انضباطی معرفی می شوند!

به دنبال این اظهارات و پس از بازی با پیکان، خبری از منابع نزدیک به تیم، منتشر شد که نشان می داد دو بازیکن و دروازبان تیم پارس با تصمیم تارتار اخراج شده اند.

پس از انتشار این خبر، خبر دیگری منتشر شد که تارتار موضوع را از بیخ و بن تکذیب کرده است!

پس از انتشار این اخبار، خبری بر خروجی رسانه ها قرار گرفت که نشان می داد یکی دیگر از تیم های لیگ برتری هم در دریافت مطالبات، شرایطی مشابه تیم جم دارند و احتمالا شرایط تیم های دیگری هم مشابه تیم پارس است اما در هیچکدام از این تیم ها خبری از اعتصاب و عدم شرکت در تمرین نبود در حالی که بازیکنان پارس تاکنون دوبار از شرکت در تمرین به همین دلیل خودداری کرده بودند!

در هفته گذشته، پمپاژ اخبار ناامید کننده از سوی سرمربی و بازیکنان پارس جم به حدی رسید که منجر به رفتارهای تنش زا در جم و نهایتا تجمع و بستن مسیر شهرک های نفت و گازی شد!

به نظر می رسد دلیل اصلی این وضعیت شکننده در تیم پارس ناشی از ضعف مفرط مدیریت باشگاه و رفتارهای غیر متعصبانه و خودسرانه اعضای تیم دارد و مدیر عامل باشگاه توانی برای تسلط بر شرایط نداشته و ندارد.

بدون تردید ادامه این وضعیت بی ثبات مدیریتی و انتشار اخبار تحریک آمیز از سوی سرمربی، بازیکنان و کانون هواداران، می تواند ضمن ایجاد فضای امنیتی به جای فضای ورزشی سالم در شهرستان، انگیزه مسئولان شهرستانی، استانی و مدیریت منطقه ویژه پارس و نیز حمایت پتروشیمی ها برای ادامه تیم داری در سطح اول فوتبال کشور را با اما و اگر های جدی مواجه سازد.

حضور تیم شاهین بوشهر در لیگ برتر و احتمال عدم مجوز قانونی شهرداری بوشهر برای تیم داری که تامین مالی تیم شاهین را هم به سمت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ها سوق می دهد با توجه به شرایط تنش زای مدیریتی تیم پارس جنوبی، ممکن است تمام رویای هواداران پارس برای ادامه حضور در لیگ برتر را به کابوس تبدیل کند.

پارس جم برای ماندگاری در لیگ برتر بیش از آنکه به تجمع و تحصن و فرار از تمرین و بستن مسیر و بیانیه خوانی علیه مسئولان نیاز داشته باشد به همدلی و فضای مثبت نیاز دارد و رفتارهای این روزها با وجود شرایط نامناسب اقتصادی کشور، هر آنچه بافته شده را بر باد خواهد داد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.