• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

۱۰ روز گذشت اما خبری از اعلام مقصر آلودگی رودخانه ریز نشد/ ضعف سکینه الماسی نماینده جنوب در نظارت بر امور!

  • کد خبر : 4790
  • 09 اسفند 1396 - 8:13

small_blue_diamond:H آآآوای بوشهر: سید مصطفی هاشمی نژاد؛ مدیرکل محیط زیست استان بوشهر حدود دو هفته پیش طی مصاحبه ای گفته بود که در هفته پیش رو نتیجه نمونه برداری آب رودخانه ریز به صورت رسمی اعلام می کند اما حالا از آن موعد مقرر ۱۰ روز گذشته و آقای مدیرکل هیچ اعلام نتیجه رسمی نکرده […]

small_blue_diamond:H آآآوای بوشهر: سید مصطفی هاشمی نژاد؛ مدیرکل محیط زیست استان بوشهر حدود دو هفته پیش طی مصاحبه ای گفته بود که در هفته پیش رو نتیجه نمونه برداری آب رودخانه ریز به صورت رسمی اعلام می کند اما حالا از آن موعد مقرر ۱۰ روز گذشته و آقای مدیرکل هیچ اعلام نتیجه رسمی نکرده اند!

:small_blue_diamond: از طرفی سکینه الماسی که در مصاحبه های تبلیغاتی خود خواهان جداسازی محیط زیست از دولت و‌نظارت مجلس بر این سازمان شده بود به عنوان نماینده قوه مقننه در جنوب استان که متولی امر نظارت بر حسن اجرای قوانین و‌مقررات است نیز سکوت کرده و انگار کل کاری که انجام داده فقط یک بازدید بوده و یک مصاحبه تبلیغاتی!

:small_blue_diamond: سکینه الماسی باید بداند همه ما به موضوع اشتغال جوانان حساس هستیم و از حق نگذریم کارنامه وی قابل قبول است اما معتقد هستیم عملکرد الماسی در حوزه محیط زیست بیشتر شعاری بوده و بسیار منفعلانه عمل کرده است!

:small_blue_diamond: مردم جم خواهان شفافیت در خصوص نتیجه نمونه برداری آب رودخانه ریز هستند چرا که آب آشامیدنی آنها از این دشت تامین می شود و‌حق دارند بدانند چه کسی پس آب سمی به خورد آنها می دهد!

:small_blue_diamond:نکند خدایی ناکرده پالایشگاه فجر جم مسبب این آلودگی است اما به دلایل ملاحضات امنیتی یا مالی از نتایج آن پرده برداشته نمی شود!

:small_blue_diamond: آقایان و‌خانم مسئوول مردم منتظر پاسخ هستند لطفا بیش از این درنگ نکنید!/آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4790

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امان از این مخفی کاری ها که جز سلب اعتماد مردم دستاوردی نداره… نمیدونم چرا مسئولین با شجاعت اعلام موضع نمیکنند… بخدا هیچ امنیت ملی به خطر نمیفته… آنچه امنیت ملی ما رو به خطر میندازه عدم شفافیت و مخفی کاری هاست…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.