• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6
دبیر جایزه شعر جم:

۱۰ شاعر ملی، جایزه شعر جم را داوری می کنند/ اضافه شدن بخش ویژه شعر جم

  • کد خبر : 6983
  • 26 بهمن 1397 - 13:00

دبیر دومین دوره جایزه شعر جم در نشست هماهنگی این جایزه گفت: ۱۰ داور ملی و مطرح کشوری آثار ارسالی به دومین جایزه شعر جم را داوری می کنند.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از دبیرخانه دائمی روز جم؛ مجید اجرایی اظهار داشت: برگزاری اولین جایزه شعر جم در سال گذشته اتفاق خوبی در حوزه ادبی استان بود که در سطح استان، کمتر شاهد رخداد آن بودیم و بازخوردهای مثبتی به همراه داشت.

اجرایی با بیان اینکه سطح جایزه شعر جم در اولین دوره بر اساس بازخوردها، مطلوب بود تصریح کرد: نواقصی در برخی بخش ها وجود داشت که باید تلاش کنیم دومین دوره جایزه با توجه به اینکه در گستره وسیع تری اجرایی می شود با کیفیت بهتر برگزار شود.

وی افزود: دومین جایزه شعر جم ویژه شاعران ۵ استان بوشهر، خوزستان ، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد است و انتظار داریم با مشارکت خوب شاعران همراه شود.

اجرایی با اشاره به رایزنی های انجام شده برای انتخاب داوران دومین جایزه شعر جم ابراز داشت: داوری آثار رسیده به دبیرخانه جایزه شعر جم در هر بخش( به تفکیک کلاسیک و غیر کلاسیک ) توسط ۵ شاعر ملی انجام می شود و ۱۰ داور انتخاب شده به زودی معرفی خواهد شد.

دبیر دومین جایزه شعر جم تاکید کرد: داوران انتخاب شده از ۵ استان شرکت کننده نیستند و سعی شده در انتخاب داوران تمامی سلایق و دیدگاه های شعری لحاظ شود.

اجرایی همچنین از اضافه شدن بخش ویژه شعر جم در دومین جایزه خبر داد و گفت: در راستای شناسایی ظرفیت های شعری شهرستان، علاوه بر بخش های شعر کلاسیک، شعر غیر کلاسیک و کتاب سال، بخش ویژه شعر جم در دو سطح دانش آموزی و بزرگسال ویژه شاعران جم اضافه شده که امیدواریم مورد استقبال دوستداران شعر در شهرستان قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.