• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

۱۹۸ واحد صنفی بوشهر پلمب شد

  • کد خبر : 11659
  • 15 فروردین 1399 - 12:41
معاون سازمان صمت بوشهر گفت: برای جلوگیری از گسترش کرونا از اسفند پارسال تا کنون ۱۹۸ واحد صنفی به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی بسته شده‌اند.

معاون سازمان صمت بوشهر گفت: برای جلوگیری از گسترش کرونا از اسفند پارسال تا کنون ۱۹۸ واحد صنفی به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی بسته شده‌اند.

به گزارش آوای بوشهر؛ رضا جمالی معاون نظارت بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: از اسفند پارسال همزمان با شروع طرح تشدید نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی تا کنون بیش از ۱۲ هزار مورد بازرسی از صنوف سراسر استان بوشهر انجام گرفته است.

او افزود: به منظور نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا از اسفند پارسال تا کنون ۱۹۸ واحد به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی بسته شده‌اند و ۴۴۰ واحد صنفی اخطاریه تعطیلی دریافت کرده‌اند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به حضور مستمر تیم‌های بازرسی این سازمان و ادارات تابعه در سطح بازار در دو شیفت صبح و بعدازظهر عنوان کرد: روزانه با حضور ۵۰ نفر بازرس بر فعالیت واحد‌های صنفی به صورت دقیق نحوه رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و دیگر تخلفات صنفی را پایش می‌کنند.

جمالی عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده ۷۰۰ مورد گزارش و شکایت مردمی در خصوص تخلفات صنفی دریافت و رسیدگی شده که منجر به تشکیل ۲۰۰ فقره پرونده تخلف شده است.

او یادآور شد:در این بازه زمانی ۳۰۱ مورد گشت مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته و منجر به تشکیل ۲۰۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۷ میلیون ریال شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: از مجموع ۱۳ هزار مورد بازرسی انجام شده تعداد ۲۶۵ فقره پرونده به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال شده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.