• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

۷۴ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تخصیص یافت

  • کد خبر : 4933
  • 27 اسفند 1396 - 11:19

سکینه الماسی شب گذشته در مراسم همایش نکوداشت روز جم با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، این روز را به مناسبت زادروز تولد فاضل جمی یکی از مشاهیر شهرستان جم دانست و اظهار داشت: هر ساله به مناسبت ۲۵ اسفند سالروز تولد فاضل جمی از سوی شورای اسلامی و شهرداری جم همایش نکوداشت روز جم […]

سکینه الماسی شب گذشته در مراسم همایش نکوداشت روز جم با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، این روز را به مناسبت زادروز تولد فاضل جمی یکی از مشاهیر شهرستان جم دانست و اظهار داشت: هر ساله به مناسبت ۲۵ اسفند سالروز تولد فاضل جمی از سوی شورای اسلامی و شهرداری جم همایش نکوداشت روز جم برگزار می‌شود که از دست اندرکاران قدردانی می‌شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس با قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت در مناطق جنوبی استان بوشهر گفت: هنر مهم وزارت نفت این است که زمینه هم زیستی و زندگی کارکنان تاسیسات نفتی‌، گازی و دیگر صنایع وابسته به نفت با مردم منطقه فراهم کرده است.

الماسی با بیان اینکه وزارت نفت توجه خاصی به مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی دارد گفت: قبلا در اجرای طرح‌های نفتی و گازی توجه خاصی به مناطق پیرامونی نمی‌شد ولی اکنون این مهم به عنوان پیوست طرح‌ها و پروژه‌های نفتی محسوب می‌شود که از  وزیر نفت و معاونان که به این مهم توجه دارند قدردانی می‌شود.

وی، با بیان اینکه وزارت نفت در مسئولیت‌های اجتماعی ۷ زیرفصل برای عمران شهرها و روستاهای مناطق پیرامونی نفتی تدوین کرده است خاطر‌نشان کرد: هر چند توجه وزارت نفت به فصل‌های مختلف حائز اهمیت است ولی باید سلامت منطقه مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس ‌‌‌باتاکید بر تدوین بسته سلامت در مناطق نفتی استان بوشهر بیان کرد: مردم شهرستان‌های نفتی و گازی استان بوشهر انتظار دارند که بسته سلامت در وزارت نفت تدوین و در مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی و گازی اجرایی شود.

الماسی، تدوین بسته فرهنگی را از دیگر ضروریات در این مناطق دانست و تاکید کرد: در برنامه‌های وزارت نفت نسبت به مناطق پیرامونی اعتبارات فرهنگی در سرفصل‌های مختلف اختصاص می‌یابد ولی تدوین بسته فرهنگی ویژه این مناطق امری مهم و ضروری است.

وی، با بیان اینه سال گذشته ۳۱۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مختلف در ۴ شهرستان دیر، کنگان، عسلویه و جم از سوی وزارت نفت اختصاص یافت تصریح کرد: از این مبلغ ۱۶۸ میلیارد تومان آن به امسال تخصیص داده شد و این در حالی است که طی تفاهم‌ منعقد شده قرار است سالی ۱۰۰ میلیارد تومان در مناطق ۴ گانه استان بوشهر طرح‌های مختلف اجرا شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی وی از اختصاص ۷۴ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: این مبلغ برای ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر از سوی وزارت نفت تامین و ابلاغ شده که پروژه‌‌های تدوین شده آن عملیاتی شده است.

الماسی با تاکید بر توجه به  تعریض  جاده ریز به دژگاه خواست تا ر اجرای تقاطع غیر هم سطح در سه راهی چاهه در شهرستان جم شد.

وی با بیان اینکه فاز نخست اتوبان جم به پالایشگاه تاثیر مهمی در کاهش تصادفات دارد تاکید کرد: مردم منطقه انتظار اجرای فاز دوم این طرح از جم به پالایشگاه  به سمت ریز هستند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4933

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.