• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

نوشاد نوشادی رئیس هیئت‌های مذهبی استان‌ بوشهر به عنوان رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور انتخاب شد

  • کد خبر : 4680
  • 25 بهمن 1396 - 10:16

نوشادی نوشادی که از نیروهای ولایی، مذهبی و با سابقه شورای هیئت‌‌های مذهبی کشور است ۴ دوره رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر و یک دوره هم دبیر و سخنگوی شورای مرکزی هیئت‌های مذهبی کشور در کارنامه خود دارد

در پنجمین دوره انتخابا ت هیئت رئیسه شورای مرکزی، نوشاد نوشادی با کسب اکثریت مطلق آراء به عنوان رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور انتخاب شد.

به گزارش«آوای بوشهر» به نقل از تسنیم؛ در پنجمین دوره انتخابا ت هیئت رئیسه شورای مرکزی هیئت‌‌های مذهبی کشور نوشاد نوشادی با کسب  اکثریت مطلق آراء  به عنوان رئیس شورای هیئت‌های مذهبی  کل کشور انتخاب شد.

انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی کشور  و سایر مدیران ستادی و روسای هیئت مذهبی استان‌ها برگزار شد.

در این جلسه رئیس هیئت‌های مذهبی استان‌ بوشهر با کسب اکثریت مطلق آراء  به عنوان رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور در دوره پنجم انتخاب شد.

در این نشست حجت الاسلام روح‌الله دریکوند به عنوان نائب رئیس،  اصغر عبادی به عنوان دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور برای دوره پنجم  انتخاب شدند.

نوشاد نوشادی که از نیروهای ولایی، مذهبی و با سابقه شورای هیئت‌‌های مذهبی کشور است ۴ دوره رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر و یک دوره هم دبیر و سخنگوی شورای مرکزی هیئت‌های مذهبی کشور در کارنامه خود دارد.

رئیس شورای هیئت مذهبی کل کشور گفت‌: تحقق منویات مقام معظم رهبری را از سیاست‌های مهم شورای هیئت‌های مذهبی دانست و اظهار داشت:  تلاش می‌شود  ضمن ارتقاء سطح  فعالیت‌های شورای هیئت‌های مذهبی،  آسیب‌های عزاداری  از درون هیئت‌‌های مذهبی زدوده شود.

نوشاد نوشادی مدیریت آسیب های اجتماعی را مهم‌ترین برنامه‌های شورای هیئت‌های مذهبی دانست.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4680

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.