• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
بسته خبری کوتاه و جذاب آوای بوشهر

آخرین اخبار انتصابات در استان/ توهین یک مدیر به برخی مذهبیون!/ تجمع مردم در پی بحران آب/استعفای مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی/وعده تو خالی عضو حقوق دان شورا!/ شمشیر برهنه علیه مدیر عامل منطقه ویژه! و …

  • کد خبر : 9468
  • 05 مرداد 1398 - 22:51
آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری کوتاه و جذاب به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم:

آوای بوشهر شنبه هر هفته با بسته خبری کوتاه و جذاب به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم:

اول: پس از کش و قوس های فراوان خانم طاهره عبدالهی به عنوان بخشدار مرکزی جم منصوب شد. طبق شنیده ها مراسم معارفه بخشدار جدید، در هفته جاری انجام می شود.

در بحث انتصابات، شنیده شده محمد فخرایی کارمند فرمانداری کنگان که سابقه بخشداری در دیر را هم در کارنامه دارد به عنوان گزینه جدی بخشداری سیراف مطرح است.

زمزمه هایی مبنی بر انتصاب فتح الله نوروزی فرماندار کنگان به همین سمت در دشتستان شنیده می شود. گویا با رایزنی نماینده دشتستان قرار است جواد لقمان زاده سرپرست فرمانداری دشتستان هم به کنگان نقل مکان کند و جای نوروزی را بگیرد.

دوم: جایزه ملی شعر جم در دهمین نکوداشت روز جم برگزار می شود. این جایزه به دبیری مجید اجرایی، در حال برگزاری نشست های هماهنگی است و احتمالا در اواسط اسفندماه ۹۸ با حضور شاعران مطرح کشور در جم برگزار شود.

سوم: وضعیت آب روستاهای شهرستان جم، به تجمع مردمی مقابل تاسیسات آبی شرکت نفتی نار و کنگان در جم انجامید. در هفته گذشته اهالی روستای کوری حیاتی در اعتراض به جیره بندی آب به صورت دو روز یک ساعت در این روستا تجمع کرده و خواهان بهبود وضعیت شدند. آب روستاهای کوری حیاتی، آبگرمک و باریکان از تاسیسات آبی و چاه های عمیق نار و کنگان تامین می شود.

چهارم: افتتاح سی تی اسکن بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه با حاشیه همراه شد. ابراهیم مومنی رئیس سابق بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه و کاندیدای احتمالی مجلس در جنوب استان در مطلبی از عدم دعوت اش به مراسم افتتاح، گلایه کرده است! مومنی مدعی شده این سی تی اسکن با پیگیری های او راه اندازی شده است و باید از او در مراسم دعوت می شد!

پنجم: مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی استعفایش را تقدیم سید پیروز موسوی مدیر عامل منطقه ویژه کرده و گویا علاقه ای به ادامه فعالیت در این باشگاه ندارد. هنوز سید پیروز موسوی موافقت یا مخالفت با این استعفا را اعلام نکرده و وضعیت مدیریت باشگاه هم به نحو نگران کننده ای نامطلوب گزارش شده که لازم است مدیر عامل منطقه ویژه هر چه سریع تر در مورد تغییر و جایگزینی رضاییان تصمیم گیری کند.

ششم: وعده عضو حقوق دان شورای شهر جم برای افتتاح هتل شهرداری تو خالی بود!
چمران رفیعی پور عضو ناظر شورا در پروژه هتل شهرداری، حدود یک ماه پیش در گفتکو با رسانه ها اعلام کرده بود هتل شهرداری ظرف یک ماه آینده تکمیل می شود که بررسی خبرنگار آوای بوشهر نشان می دهد این پروژه هنوز در مرحله تجهیز است و احتمالا تا ماه های آینده هم آماده سرویس دهی نباشد!

طی چند مدت گذشته اعضای شورای شهر جم مشغول سفرهای تفریحی خارجی و داخلی بوده اند و بعید است با دلمشغولی های جدید اعضا، پروژه هتل به این زودی ها به افتتاح برسد!

هفتم: کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر، به افزایش بودجه شاهین شهرداری اعتراض کرده و گفته نباید از جیب مردم هزینه کرد. شاهین شهرداری بوشهر در فصل جدید لیگ برتر حضور دارد و بودجه کنونی شورا، جوابگوی هزینه های این تیم نیست و اعتراض عضو شورا می تواند کمک شهرداری بوشهر به تیم شاهین را تحت الشعاع قرار دهد.

هشتم: برخی مدیران دولت تدبیر و امید همچنان در فضای انتخابات به سر می برند. یکی از مدیران ادارات شهرستان جم از بدو انتصاب، پست های حمایتی از حجت الاسلام رئیسی رقیب حسن روحانی در انتخابات ۹۶ را در وضعیت واتس اپ خود منتشر می کند!

نهم: امام جمعه جم در نشست با اعضای شورای شهر جم، ضمن مثبت خواندن عملکرد شورا و شهردار گفته: از من در تریبون نماز جمعه دعوای خیابانی نخواهید شنید و هر جا که مدیران شهرستان احساس نیاز کنند همگام و همراه پیگیری خواهم کرد.

حجت الاسلام محمدی در این نشست با تمجید از شورا و شهردار از اکسیر با عناوینی چون کارکشته، پخته، کاردان و مجرب یاد کرده و گفته: اکسیر در مدیریت های سطح استان، توانمندی هایش را ثابت کرده است.

دهم: برخی از نیروهای ناراضی منطقه ویژه، برای مدیر عامل این منطقه، شمشیر را از رو بسته اند!
این نیروها که نفوذ خوبی در رسانه ها هم دارند تلاش دارند با انتشار اخبار داخلی سازمان، سید پیروز موسوی را به ناکارآمدی متهم کنند.

یازدهم: پروژه آبرسانی جم به پایان سال نمی رسد.

با وجود وعده های مکرر در چند سال اخیر، وضعیت پروژه آبرسانی جم همچنان در هاله ای از ابهام است و فقط مدیران مربوطه زمان وعده ها را تغییر می دهند.

وضعیت پروژه سد باغان هم شرایط مشابهی دارد و این پروژه هم با شرایط مالی کشور، تا دو سال آینده به بهره برداری نخواهد رسید.

دوازدهم: برخی مذهبی ها، گاو و الاغ هستند!

حجت الاسلام مصطفی نوروزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم در یکی از گروه های مجازی جم نوشت:

کنارساحل های ما را مرفهان بی درد و بهائیان و مفسدان اخلاقی به گند و کثافت کشانده اند و صد تاسف که بعضی مذهبی های ما هم مثل گاو از کنار این بی بند و باری ها رد می شوند و هیچ تذکر زبانی هم نمی دهند.  اینهااز الاغ و گاو هم عقب ترند!

سیزدهم: تعداد نیروهای بومی در باشگاه پارس جنوبی ریزش دارد!

با وجود اینکه وعده هایی مبنی بر افزایش استفاده از ظرفیت های بومی استان و شهرستان جم در باشگاه پارس جنوبی مطرح شده بود اما اتفاقات رخ داده حاکی از حذف اندک نیروهای بومی در این باشگاه است.

با وجود توانمندی بالای خبرنگاران و عکاسان جم، در فصل جدید هم مدیریت رسانه ای تیم به یک غیر بومی واگذار شد و شنیده ها حاکی از برخی تحرکات برای حذف عکاس جمی باشگاه دارد. گویا یکی از نیروهای استان فارسی در اطراف باشگاه، در حال رایزنی برای عقد قرارداد برای عکاسی است.

متین کریم زاده بازیکن بوشهری تیم پارس هم با بی مهری سرمربی در حال حذف از این تیم است.

چهاردهم: دو پروژه افتتاح شده در دهه فجر سال گذشته در جم غیر قابل استفاده اند!

اداره امور مالیاتی جم و خوابگاه ورزشکاران با وجود افتتاح توسط استاندار بوشهر به دلیل تکمیل نبودن تجهیزات و زیرساخت ها با گذشت حدود ۶ ماه همچنان بلااستفاده است و خانه جوان افتتاح شده هم توسط اداره ورزش و جوانان جم تغییر کاربری داده شده و هم اکنون کارکنان این اداره در آن مستقر شده اند!

پانزدهم: پروژه فیبر نوری منازل در جم با شکست مواجه شد!

با وجود اجرای کانال و لوله گذاری سطح شهر جم برای ایجاد ارتباط فیبر نوری تا منازل، تکمیل این پروژه به دلیل افزایش قیمت فیبر نوری با شکست مواجه شده و مشخص نیست چه زمانی این پروژه مجددا فعال می شود.

مخابرات متولی اجرای این پروژه است و قرار است این پروژه در شهرهای ریز و انارستان هم اجرایی شود که با این وضعیت، اجرای این پروژه ها بسیار زمان بر خواهد شد.

و دست آخر اینکه؛ سرعت کاه ها در استان بوشهر بلای جان رانندگان و خودروها شده است.

وضعیت غیر استاندارد سرعت کاه ها در سطح استان، اعتراض شدید مردم را به همراه داشته است. افزایش بی رویه سرعت کاه ها در سطح شهرها و روستاها و نیز اجرای غیر استاندارد این سرعت کاه ها، رانندگان را کلافه کرده و هزینه های زیادی را به مردم تحمیل کرده است.

با وجود اینکه شورای ترافیک شهرستان ها متولی صدور مجوز ایجاد سرعت کاه است اما نظارتی در این راستا صورت نمی گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.