• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

آغاز مطالعات پروژه تقاطع استاندارد روستای چاهه/ کلنگ زنی راهدارخانه بخش ریز

  • کد خبر : 5622
  • 30 مرداد 1397 - 9:42

به گزارش آوای بوشهر، نشست قلی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جم با اصحاب رسانه برگزار شد. قلی پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خود را موظف به پاسخگویی به رسانه ها و افکار عمومی میدانم پس با […]

به گزارش آوای بوشهر، نشست قلی پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جم با اصحاب رسانه برگزار شد.
قلی پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خود را موظف به پاسخگویی به رسانه ها و افکار عمومی میدانم پس با تمام وجود این روز را به شما خبرنگاران دلسوز و فعال تبریک عرض می کنم.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه هایی که با اعتبار هفت میلیارد تومان از طرف بخش خصوصی در شهرستان ما انجام شد اظهار داشت: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی ایمن سفر ایرانیان است که به زودی با حضور مهندس حسن نیا ریاست اداره راهداری کل کشور در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
قلی پور ادامه داد: عملیات تعریض پل دره بنگو که یکی از مطالبات مهم مردم بخش ریز  است که با اعتبار پیش بینی شده یک میلیاردو صد میلیون تومان به زودی آغاز خواهد شد.
رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای افزود:با پیگیری مجدانه سرکار خانم الماسی و با اعتبار حدود ۶ میلیارد تومان، طرح مطالعاتی پروژه تقاطع استاندارد روستای چاهه آغاز خواهد شد.
وی همچنین از پیگیری های نماینده مردم سرکار خانم دکتر الماسی برای تامین اعتبار برای روکش و بهسازی آسفالت در مسیر سه راهی روستای بهارستان تا روستای علی آباد خبر داد.
قلی پور از  کلنگ زنی راهدار خانه بخش ریز در آینده ای نزدیک خبرداد و تصریح کرد:راهدار خانه بخش ریز به زودی در زمینی به مساحت٣٠٠٠ متر مربع کلنگ زنی خواهد شد.
وی گفت : زمین این راهدار خانه توسط شورا و شهرداری شهر ریز اهداء شده است.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.