• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

آفرین بر همت استاندار بوشهر همنوا با سختی های شنبه

  • کد خبر : 2307
  • 13 اردیبهشت 1392 - 18:07

به گزارش خبرنگار آوای جم : یکی از کشاورزان روستای رزم‌آباد با اشاره تلاش‎های بی‎دریغ استاندار بوشهر برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان منطقه شنبه گفت: برای من تعجب‎آور نبود که استاندار شخصا خودش پشت لودر بنشیند و مسیر را که چند ساعتی بسته شده بود بازگشایی کند زیرا تلاش‎های استاندار را از زبان مردم شنیده بودم.

غلامعباس احمدی افزود: کاش مدیران استان فقط نیمی از همت استاندار را برای حل مشکلات مردم این منطقه داشتند.

رضا زحمتکش یکی از اهالی روستای چاه‌گاه نیز گفت: از حرکت استاندار بسیار خوشحال شدم و واقعا ما نیاز به چنین مدیرانی داریم و این مدیران بی‌نظیر هستند.

وی ادامه داد: به این مدیر باید مدیر مردمی گفت که خودش را به آب و آتش می‎زند تا مشکلی را حل کند.

زحمت‌کش اضافه کرد: من چندین مرتبه دیده ام که همین استاندار ساعات ۲ تا ۳ بامداد در روستا با پای پیاده آمد و رفت می‎کند و پیگیر مشکلات مردم است.

وی خاطر نشان کرد: مگر ما از مدیران چه می‎خواهیم همین که در بین مردم بیایند و با صداقت با مردم حرف بزنند و این کار استاندار به نظر من بی‎سابقه بود و دل مردم حادثه دیده را شاد کرد.

استاندار بوشهر نیز در گفت و گو با خبرگزاری فارس در دشتی گفت: ما از دیشب تا هم‌اکنون در منطقه زلزله زده شهر شنبه هستیم .

فریدون حسنوند افزود: دیشب شنبه و درویشی زیر آب بودند و احتمال می‎دادیم که از صبح امروز بارش‎ها شروع شود و خدایی ناکرده اتفاقاتی بیفتد.

وی خاطر نشان کرد: سیل‌بندی در بالای شنبه شکسته بود که بچه‎ها از دیشب مشغول درست کردن آن بودند و ما چون می‎دانستیم از بالا دست آب می‎آید مجبور بودیم راه‎ها را کنترل کنیم.

حسنوند ادامه داد: از صبح که آمدیم این راه بسته بود و اگر باز نمی‎شد پل به طور کامل شکسته می‎شد هم راه بسته می‎شد و هم قطعا تلفات جانی در پی داشتیم.

نماینده عالی دولت دهم در استان بوشهر یادآور شد: به لطف خدا و با کمک همه مردم، هلال احمر، راه و ترابری، نیروی انتظامی، بچه‎های بسیج و سپاه‌، بنیاد مسکن و هر کس که فکر می‎کردیم می‎تواند کمک کند الحمدالله این مسیر بازشد.

حسنوند گفت: تیم حوادث غیر مترقبه از قبل هماهنگ شده بود و آمده بودند و امیدوارم که بتوانیم این معضلات و مشکلات کوچک هم با همدیگر حل کنیم./فارس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2307

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.