• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

آقای فرماندار با مدیران ناکارآمد کنار نیایید! ابتدا از فرمانداری شروع کنید!

  • کد خبر : 5328
  • 16 مرداد 1397 - 15:30

تا دلتان بخواهد رئیس اداره کم کار داریم که شایسته عزل و برکناری هستند! پیدا کردن این مدیران کار سختی نیست!

محمد حسینی فرماندار شهرستان جم طی چندماهی که بر کرسی مدیریت ارشد شهرستان جم تکیه زده است اقدامات منطقی، بدون حاشیه و موثری داشته است.اما آنچه مورد نقد است، کنار آمدن فرماندار با مدیران ادارات و‌برخی کارکنان نا کارآمد فرمانداری است!

هنوز عتاب و خطاب های فرماندار جم در جلسه شورای اداری که در پالایشگاه فجر جم برگزار شد فراموش نکرده ایم. محمد حسینی گفت: اگر مدیری اعتقادی به برنامه محوری ندارد در واقع قصد همراهی با دولت ندارد، برخی مدیران به دلیل ماندگاری طولانی فاقد خلاقیت و ابتکار شده اند.

سوال اینجاست که کدامیک از مدیران شهرستان دارای خلاقیت و‌ابتکار هستند؟ کدامیک برنامه ی محوری جهت توسعه شهرستان جم دارند؟! به جرات می توان گفت ۹۰ درصد مدیران شهرستان جم حتی از نیازهای اساسی اداره خود خبر ندارند چه رسد به نیازهای اساسی شهرستان و‌مردم! تا کنون کمتر مدیری در شهرستان جم دیده ام که یک طرح ابتکاری ارائه کرده باشد! مدیران ما بخشنامه محور هستند نه خلاق؟  تا دلتان بخواهد رئیس اداره کم کار داریم که شایسته عزل و برکناری هستند! پیدا کردن این مدیران کار سختی نیست!

پیشنهاد می شود ابتدا از معاون عمرانی خود شروع کنید! آقای موسوی انسانی خوش قلب و پاک طینت است اما این پارامترها نمی تواند کارآمدی مدیر را مشخص کند! معاون حضرتعالی در همه امور مصاحبه می کند! نظرات غیرکارشناسی می دهد!  ماشالله در همه امور فعال است به جز  امور عمرانی؟؟ ایشان به عنوان یک فرهنگی و معلم که جایگاه والایی دارد به نظر می رسد مناسب همان جایگاه است و به امر مهم آموزش بپردازد !

بخشدار ریز که خود امیدی به پست گرفتن در دولت یازدهم نداشت و حتی همسرش که در آموزش وپرورش جم مشغول خدمت بود را بوشهر فرستاد حالا گزینه تصدی پست معاون سیاسی حضرتعالی است در حالی که به مراتب شمار افراد بومی توانمندی که می توانند این پست را تصدی کنند به ده ها تن می رسد!

برخی مدیران شهرستان نیز دوره حکم سرپرستی آنها تمام شده و اکثر اوقات نیز در بوشهر به امورات دیگر می پردازند, مستعد عزل شدن هستند!

برخی مدیران نیز به واسطه حضور چندین ساله دیگر شوق و رغبت گذشته را ندارند: روسای اداراتی چون بهزیستی، بنیاد مسکن، بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهاد کشاورزی، برق و …. به واسطه حضور چندین ساله دیگر آن کارایی لازم را ندارند.

شهرستان نیازمند حرکتی نو و تغییر لاین است و‌این میسر نمی شود جز با عزل مدیران ناکارآمد و انتصاب مدیران جوان و‌خلاق.

به امید تدبیری نو

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5328

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.