• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
به بهانه انتصاب مدیر جدید روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم؛

آقای مدیر؛ فرصت را برای همدلی، قدر بدانید/ مردم خاطره خوبی ندارند!

  • کد خبر : 9165
  • 01 تیر 1398 - 0:41
انتصاب سید مهدی احمدی به سمت روابط عمومی جدید شرکت فجر جم، با استقبال مردم و مسئولان روبرو شده است. این استقبال البته دو دلیل دارد؛ اول استفاده از جوانان جم در مسند مدیریتی و دیگری عزل مدیر سابق!

عباس اعتمادی پور*: چند روز پیش مدیر جدید روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پالایش گاز خاورمیانه منصوب شد تا نعمت الله جمالی پس از سال ها حکومت بر دستگاه عریض و طویل روابط عمومی فجر از این سمت خداحافظی کند.

انتصاب سید مهدی احمدی به سمت روابط عمومی جدید شرکت فجر جم، با استقبال مردم و مسئولان روبرو شده است. این استقبال البته دو دلیل دارد؛ اول استفاده از جوانان جم در مسند مدیریتی و دیگری عزل مدیر سابق!

بدون اغراق باید گفت آنچه بیش از همه فعالان سیاسی اجتماعی جم را شادمان کرد عزل مدیری در بدنه فجر جم بود که نه در اطلاع رسانی خدمات شرکت اثربخشی داشت و نه در تعامل با شهرستان!

بارها و بارها، از عملکرد وی انتقاد شده بود و برخی معتقد بودند که جمالی نگاهی غیر تعاملی نسبت به جم دارد و به همین دلیل، توان تعامل سازنده نه با رسانه ها و نه با فعالان سیاسی اجتماعی و مسئولان شهرستان داشت.

جمالی اما توانسته بود طی سالیان طولانی، همچنان در تندباد انتقادات صندلی مدیریت اش در دوران سه مدیر عامل حفظ کند تا بالاخره با تصمیم عبدالصمد نجفی مدیر عامل به پایان راه برسد!

ماجرای روابط عمومی سابق فجر جم و نگاه اش به شهرستان به آخر رسیده و امروز کسی سکان دار شده که می تواند شکاف عمیق میان شهرستان و شرکت فجر را بهبود بخشد.

توقع از سید مهدی احمدی بالاست هر چند سیستم خشک و بسته وزارت نفت را نباید نادیده گرفت اما قطعا مدیر بومی و جوان منصوب، می تواند با اندکی درایت و تدبیر، بذر امید بپاشد و میوه همدلی بچیند.

شهرستان جم از روابط عمومی فجر خاطرات خوبی ندارند و سید مهدی احمدی باید بتواند این فاصله های ایجاد شده طی سالیان را ترمیم کند چرا که اگر چنین نکند باز هم در بر همان پاشنه خواهد چرخید و دور باطل تکرار می شود.

رسانه های جم نقشی بزرگ در توسعه شهرستان داشته اند و روابط عمومی فجر جم می تواند در روندی مثبت و سازنده از ظرفیت این رسانه ها برای بسط گستره روابط عمومی بهره گیرد.

قطعا رویکرد مدیر روابط عمومی جدید شرکت فجر جم طی ماه های آینده بیشتر قابل داوری است و امیدواریم شاهد طرحی نو باشیم…

 

* مدیر عامل خانه خبرنگاران شهرستان جم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9165

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.