• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11
پاسخی به اظهارات اخیر مدیرکل ورزش و جوانان استان؛

آقای مدیرکل؛ مزاح می فرمایید؟! / برای پارس جم تاکنون چه کرده اید؟!

  • کد خبر : 9007
  • 06 خرداد 1398 - 12:45

پیشنهاد می کنم بعد از ماه مبارک رمضان که گرما حضرتعالی را با دهان روزه اذیت نکند، بازدیدی از ورزشگاه شهدای شهر جم داشته باشید تا به عمق فاجعه مدیریتی زیر مجموعه خود در شهرستان پی برده و چاره ای بیاندیشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از تلاش برای حل مشکلات دو تیم فوتبال لیگ برتری استان بوشهر خبر داد و اعلام کرد که تمام زیرساخت‌ها و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای میزبانی شایسته لیگ برتر در خود استان فراهم است.(لینک خبر)

خبر فوق بخشی از سخنان احمد بهروزیان فر در نشست با مسئولان ورزشی استان بوشهر بود که از آمادگی دو شهر بوشهر و جم برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر خبر داده و آن ها را نتیجه پیگیری و تلاش مجموعه خود در اداره کل ورزش استان با نگاه ویژه وزارت خانه دانسته است.

جناب آقای مدیرکل؛ ملاک و معیارتان از فراهم بودن امکانات شهر جم برای لیگ برتر، دقیقا کدام زیرساخت است؟ ورزشگاه شهدای شهر جم یا تختی شهرک توحید جم؟!

اگر منظورتان ورزشگاه تختی جم که زیر مجموعه وزرات نفت است؛ تا آنجایی که به یاد دارم هزینه نگهداری و تعمیر آن بر عهده پالایشگاه فجر جم بوده و بعید میدانم یک ریال هم از سوی اداره کل تحت امر حضرتعالی برای آن هزینه شده باشد.

البته ناگفته نماند که ورزشگاه تختی جم نیز دارای نواقصات زیادی است. از چمن نامطلوبش گرفته تا نبود جایگاه خبرنگاران و … که هر بازی به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده و از آن گلایه مندند.

پیشنهاد می کنم بعد از ماه مبارک رمضان که گرما حضرتعالی را با دهان روزه اذیت نکند، بازدیدی از ورزشگاه شهدای شهر جم داشته باشید تا به عمق فاجعه مدیریتی زیر مجموعه خود در شهرستان پی برده و چاره ای بیاندیشید.

چمن شهدای جم که میتوانست امروز یکی از مهمترین زیرساخت های ورزشی شهرستان برای اسکان تیم پارس در جم باشد، اکنون به زمین خاکی تبدیل شده و رو به نابودی است. نمیدانم چگونه این چمن به بخش خصوصی واگزار شده که هیچ گونه نظارتی از سوی اداره ورزش بر نحوه نگهداری از این سرمایه بیت المال نیست؟!

شنیده شده قرار است از صدقه سری شهرداری و شورای اسلامی شهر جم، چمن ورزشگاه شهدای شهر جم مرمت شود که امیدوارم آن را نیز پای کارنامه و هزینه کرد خودتان در شهرستان جم ثبت نکنید.

یادم است سال گذشته با حضور استاندار بوشهر کلنگ چمن مصنوعی زمین بزرگ را در شهر بهارستان بر زمین زدید ولی متاسفانه با گذشت نزدیک به هشت ماه عملیات اجرایی آن مسکوت مانده و گویا رغبتی هم برای راه اندازی آن ندارید.

آقای مدیرکل در بخش دیگر از صحبت هایتان به افتتاح ۱۱ خانه جوان در سطح استان اشاره کردید که اگر به مانند فعال بودن خانه جوان شهرجم باشد که مصداق کامل استفاده از نام جوان به کام ورزش در این اداره کل است که پیشنهاد میکنم تا دیر نشده به دنبال جبران حق تضییع شده جوانان جم باشید.(گفتنی است هم اکنون اداره ورزش و جوانان در اقدامی مغایر با قانون در خانه جوان شهر جم مستقر است)

بد نیست اشاره ای به افتتاح خوابگاه ورزشکاران شهر جم کنم که اکنون به دلیل تجهیز نبودن بلا استفاده رها شده و مدیر حضرتعالی چشم انتظار دستان فرماندار در کمیته برنامه ریزی شهرستان است تا چندرغازی اعتبار بگیرد و دوباره با کاروانی از مسئولین قیچی به دست، مجددا آن را افتتاح کند.

باز هر دو دو تا چهارتایی که میکنم در ذهنم نمی گنجد که آقای مدیرکل، منظورتان از مهیا بودن امکانات لیگ برتری در جم، اشاره به کدام یک از زیرساخت های شهرستان دارید؟!

راستی تا یادم نرفته؛ بهتر نیست به مدیران زیر مجموعه تان توصیه کنید به جای اینکه دنبال ایجاد تغییرات در سطح مدیریتی باشگاه های فوتبال باشند، باغچه کرم زده خود را بیل بزنند و به فکر هرس و کوددهی زیرساخت های ورزشی شهرستانشان باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.