• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

آقای معاون، ما هم جزء این استانیم

  • کد خبر : 2011
  • 26 دی 1391 - 22:07

 

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ در حالی که به نظر می رسد وجود یک داروخانه شبانه روزی ( به معنای واقعی کلمه) در شهرستان جم احساس می شود و چندی قبل نیز در رسانه های محلی شهرستان جم به این موضوع پرداخته شد و از طرفی مجوز داروخانه جدید در جم نیز به دلیل آنچه که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آن را نداشتن حد نصاب لازم می دانند صادر نمی شود

امروز مصاحبه ای از معاون دارو وغذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خبرگزاری فارس منتشر شد که اندکی مارا نگران کرد.

 

در این مصاحبه هیچ نامی از شهرستان جم برده نشده و بیم آن می رود که آقای معاون اصلاً خبر نداشته باشد که آیا جم داروخانه دارد ویا خیر واگر دارد آیا مردم از آن راضی هستند؟

گفتیم مطلبی بنگاریم و بگوئیم آقای معاون، ما هم جزء این استانیم

………………………….

متن مصاحبه به شرح ذیل است:

یحیی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان از همه ظرفیت و توان خود به خوبی استفاده می‌کند.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و جلب رضایت خاطر شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌ها در استان است و در این مسیر از همه امکانات موجود استفاده می‌کنیم.

معاون دارو غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: نظارت بر امر توزیع دارو و غذا در استان با تلاش کارشناسان این حوزه به خوبی انجام گرفته و برای صیانت از حقوق شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رضایی تصریح کرد: معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی استان وظیفه بسیار حساسی دارد، ‌به ویژه در راستای تامین امنیت غذایی در جامعه که از مهم‌ترین وظایف وزارت بهداشت است، باید به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان فعالیت کنیم.

وی از فعالیت ۹۳ داروخانه در استان بوشهر خبر داد و گفت: این داروخانه‌ها شامل داروخانه‌های دولتی و خصوصی و بیمارستانی است که در سراسر استان توزیع شده است.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۲۴ داروخانه در بوشهر، ۱۲ داروخانه در دشتستان، ۷ داروخانه در گناوه مشغول کار و فعالیت هستند.

رضایی اذعان داشت: در شهرهای دیلم، کنگان، دیر و تنگستان و دشتی نیز در مجموع ۱۵ داروخانه فعال است و مابقی نیز داروخانه‌های دولتی و بیمارستانی است که خدمات دارویی لازم را به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان در مناطق مختلف استان تلاش خوبی صورت گرفته و در تامین داروهای کمیاب نیز تلاش قابل توجهی انجام گرفته است.

رضایی افزود: برای ایام نوروز نیز برنامه‌های مهمی تدوین شده و داروخانه‌های کشیک در امر خدمات‌رسانی به مردم و مهمانان نوروزی فعالیت خواهند کرد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2011

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.