• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

آقای نماینده لطفاً پیاده شوید باهم برویم

  • کد خبر : 2093
  • 22 بهمن 1391 - 21:28

آوای جم – علی دانشمند ؛ ساعاتی قبل در حال مشاهده سایت های خبری استانی و کشوری در خصوص پوشش اخبار مراسم باشکوه ۲۲ بهمن بودم که در این میان توجهم به سخنان حجت الاسلام احمدی نماینده مردم دیر کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی جلب شد.

سخنان وی را در سایت خبری سوک با تیتر ” حجت الاسلام موسی احمدی : بر رسانه ها انتقاد دارم ” درج نموده بود.خبر را که باز نمودم متوجه شدم که ایشان در جمع مردم کنگان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سخنانی را مطرح نموده که بخشی از آن بدین شرح است :دکتراحمدی از عملکرد اصحاب رسانه و مطبوعات در ایام الله دهه فجر انتقاد کرد و اظهار داشت: در این ایام که بهترین فرصت برای ارائه توانمندی های نظام در ابعاد مختلف می باشد اصحاب رسانه و مطبوعات حق مطلب را خوب ادا نکردند که ضرورت اصلاح این نگرش در عرصه اطلاع رسانی و خبر به خوبی احساس می شود .

مشاهده این بخش از سخنان نماینده مردم ، مرا واداشت که این چند سطر کوتاه را بنگارم.

جناب دکتر احمدی شمارا چه شده است که اینگونه مراسم تجدید میثاق مردم با انقلاب را محلی برای تاختن به رسانه ها قرار داده اید.مگر رسانه های استان باید چه کاری را در ایام دهه فجر انجام می دادند که کوتاهی کرده اند؟

چگونه وبا چه منطقی این قشر زحمت کش را مورد نواخت قرار داده اید در حالی که از سختی های آن آگاه نیستید؟

رسانه های خبری استان بوشهر بیش از حد توانشان همه اخبار را و در راس آن دهه فجر را پوشش داده اند این در حالی است که هنوز بسیاری از ادارات استان بوشهر ،  واحدی بنام روابط عمومی در آن یا وجود ندارد و یا اینکه فرمالیته است که بتوانند کمکی برای رسانه ها باشند وبرخی نیز که مارا به حساب نمی آورند و چوب لای چرخمان نیز می گذارند.

آقای نماینده چقدر از دردسرهای کار خبری آگاهی دارید؟ چقدر از هزینه های گزاف مادی و استرسهای بی حد و حصر آن آگاهید؟

چندبار شده که شما گامی برای کمک به رسانه ها بردارید؟همین هایی که بقول شما حق مطلب را خوب ادا نکرده اند را چند بار مورد تفقد قرار داده اید؟آیا از آنها پرسیده اید که چرا بقول خودتان حق مطلب را خوب ادا نمی کنند؟

برادر من بهتر است شما بعنوان عضوی از مجلس فکری بحال گرانی و تورم کنید.این مردم اگر از برکات انقلاب آگاه نبودند اینگونه حماسه میلیونی نمی آفریدند.پس آگاهند که حضور یافته اند  و وظیفه خطیر آگاهی بخشی را خبرنگاران و رسانه ها برعهده داشته اند که معلوم است خوب عمل کرده اند.

حال شمائید و دولت که در مقابل این خیل عظیم مردم وفادار به نظام و رهبری باید پاسخگو باشید و تلاشتان را مضاعف کنید که باری از دوششان بردارید.

رسانه های پاک و شجاع استان بوشهر در همه ایام و بخصوص در دهه مبارک فجر تمام اهتمام خود را برای پوشش مناسب برنامه ها بکار بستند و ذره ای در این راه کوتاهی نکرده اند.لطفاً اگر بال ما رسانه ها نیستید، باری بر دوشمان نباشید و مارا به کم کاری متهم نکنید.

و در پایان باید بگویم: آقای نماینده لطفاً پیاده شوید باهم برویم.

و خداوند به همه امور آگاه است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2093

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.