• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14
مدیر عامل مخازن سبز در گفتگوی اختصاصی با آوای بوشهر:

آمار ۸۰ درصدی پتروشیمی مخازن سبز در مخازن سبز نمایشی نیست/ انعقاد ۶ تفاهم نامه و قرارداد همکاری با بخش های اقتصادی و صنعتی

  • کد خبر : 15692
  • 30 اردیبهشت 1402 - 22:19
مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: با حضور معاون وزیر نفت و مسئولان هلدینگ شستان، ۶ تفاهم نامه و قرارداد همکاری میان مخازن سبز و بخش های اقتصادی و صنعتی منعقد شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ محمد رضا یزدانی در گفتگوی تصویری با آوای بوشهر از انعقاد ۶ تفاهم نامه و قرارداد همکاری خبر داد و افزود: ۳ قرارداد “ساخت، نصب و راه اندازی دو دستگاه مخزن ذخیره سازی فرآورده های اتیلن گلایکول پتروشیمی بوشهر به ظرفیت ۳۳ هزار و ۲۰۰ مترمکعب با شرکت سامان افسا نارین”، “استفاده از زیر ساخت های مجتمع مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به منظور دریافت، ذخیره سازی و توزیع میعانات گازی مورد نیاز در داخل کشور با شرکت پترو تدبیر صبا” و “انجام تمامی مراحل مهندسی معکوس و ساخت قطعات یدکی تجهیزات مکانیکال مجتمع مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با شرکت صنایع الکترونیک شیراز” منعقد شد.

یزدانی کاشانی اضافه کرد:همچنین ۳ تفاهم نامه “گسترش سطح همکاری های متقابل از طریق ارائه خدمات مالی و بانکی (ارزی و ریالی)با بانک ملت”، “گسترش سطح همکاری های متقابل از طریق ارائه خدمات حوزه تحول با شرکت پلیمر آریا ساسول” و “گسترش سطح همکاری های متقابل از طریق ارائه خدمات مالی و بانکی (ارزی و ریالی) با بانک رفاه کارگران” به امضا رسید.

مدیر عامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بومی را به عنوان نقشه راه مخازن سبز قرار داده ایم تصریح کرد: جذب نیروی انسانی بومی از دغدغه های مهم مردم و مسئولان محلی بوده که در دهه های گذشته مغفول مانده است.

وی افزود: از سال ۹۷ که در خدمت مجموعه مخازن سبز هستم بر اساس دستورالعمل های بالادستی از سوی شرکت سرمایه گذاری ساتا و شستان، استفاده حداکثری از ظرفیت های بومی در دستور کار قرار گرفت و در تعامل با مدیریت منطقه ویژه پارس و مسئولان محلی، شرایطی را فراهم کردیم تا در همه رسته ها از نگهبان و کارگر تا مدیریت های بالادستی، از ظرفیت موجود نیروی انسانی بومی استفاده شود.

محمدرضا یزدانی کاشانی با ابراز خرسندی از جذب و اشتغال حداکثری نیروهای بومی در شرکت مخازن سبز اظهار داشت: آمار ۸۰ درصدی جذب و اشتغال نیروهای بومی در مخازن سبز نمایشی نیست و واقعیت امروز شرکت است که به آن افتخار می کنیم.

وی اضافه کرد: با هماهنگی خوب انجام شده، هم در جذب های شرکت و هم پیمان های مستمر از ظرفیت بومی استفاده می شود هر چند در بخشی از تخصص ها با محدودیت هایی مواجهیم که آموزش پرسنل بومی را در تعامل با سازمان فنی و حرفه ای اجرایی کرده ایم.

یزدانی کاشانی خاطر نشان کرد: امروز با کمال افتخار اعلام می کنیم ۸۰ درصد نیروهای مخازن سبز بومی و ساکن منطقه هستند و امیدواریم روزی برسد که از ۱۰۰ درصد ظرفیت شرکت در اختیار نیروهای بومی باشد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.