• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

آیا رییس روابط عمومی پالایشگاه فجر جم رفتنی است؟

  • کد خبر : 5888
  • 09 مهر 1397 - 9:02

 مدتی است تب و تاب بخشنامه وزیر نفت مبنی بر جابجایی روسا و مدیرانی که بیش از ۴ سال در یک جایگاه قرار دارند وجود دارد و گفته میشود مدیر منطقه ویژه نیز بر همین اساس جابجا شده است.  در پالایشگاه جم نیز روسا و مدیرانی مانند جمالی رییس روابط عمومی مشمول همین قانون میشود […]

 مدتی است تب و تاب بخشنامه وزیر نفت مبنی بر جابجایی روسا و مدیرانی که بیش از ۴ سال در یک جایگاه قرار دارند وجود دارد و گفته میشود مدیر منطقه ویژه نیز بر همین اساس جابجا شده است.
 در پالایشگاه جم نیز روسا و مدیرانی مانند جمالی رییس روابط عمومی مشمول همین قانون میشود ولی هنوز خبری از جابجایی وی نیست.
گفته میشود وی با استفاده از موقعیت جانبازی خود علیرغم  مخالفت منطقه ای بر حضور وی  در منطقه باز تلاش به ماندن دارد.
 جمالی چند سالی است که رفتار و عملکردش در حوزه های برون و درون سازمانی موجی از مخالفت ها را برای سازمان خود و محیط پیرامون ایجاد نموده است.
بنظر میرسد مدیرعامل پالایشگاه جم بخواهد به بهانه بخشنامه وزیر وی را به پالایشگاه دیگر منتقل کند که با مقاومت شدید این رییس روابط عمومی خود مواجه شده است و جمالی میخواهد به هر شکلی خود را نگه دارد .
 حال باید دید وضعیت این فرد که تا کنون موجب نارضایتی زیادی در درون و برون دستگاه خود بوده است و همواره مورد اعتراض مسولان و نماینده مجلس و شوراها بوده چگونه رقم میخورد.
 به هر حال هر نیروی رسمی دولت در صورت جابجایی و انتقالی باید در دستگاه موازی کاریابی شود و بنظر میرسد هیچ پالایشگاهی تا کنون حاضر به پذیرش جمالی رییس روابط عمومی فجر گاز جم نیست و این موضوع از دلایل عدم جابجایی وی تا کنون بوده است.حال باید دید تصمیم مدیرعامل چگونه رقم خواهد خورد.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.