• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
رییس کمیته امداد جم:

اجرای ۱۱۰ طرح اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد جم به ارزش بالغ بر۵۳ میلیارد ریال 

  • کد خبر : 11806
  • 05 اردیبهشت 1399 - 13:48

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) جم خبر داد: ۵۳میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی در سال گذشته از منابع بانکی و اشتغال زایی روستایی با کارمزد ۴ درصد به مددجویان و اقشار کم درآمد پرداخت شد.

به گزارش آوای بوشهر، عبدالحسین رهبر در گفت و گو با آوای بوشهر از اجرای ۱۱۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در جم خبر داد و اظهار داشت: توانمندی سازی خانواده های تحت حمایت و کاهش وابستکی به کمک های کمیته امدادی، یکی از اولویت های اصلی این نهاد است که در سال گذشته با اجرای ۱۱۰ طرح  اشتغال زایی، گامی بزرگ در تحقق این امر برداشته ایم.

رهبر با بیان اینکه اعطای وام های خوداشتغالی و خودکفایی یکی از چندین طرح کاهش وابستگی مددجویان به کمیته امداد در سال های اخیر بوده است افزود: کارشناسان ما با شناسایی ظرفیت و استعداد مددجویان در کنار پتانسیل های موجود در منطقه، طرح های اشتغال زایی با سودآوری مناسب را اجرایی کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم خاطر نشان کرد: اجرای طرح های اشتغال زایی پایدار، ارائه آموزش های لازم و مشاوره های شغلی برای موفقیت مددجویان در حوزه کسب و کار، یکی از مهم ترین راه کاری های کارشناسان کمیته امداد است.

وی گفت: با تعامل با صاحبان شرکت ها و کارگاه های منطقه، به مدت ۲ سال متوالی حق بیمه سهم کارفرما را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت کرده ایم و در سال گذشته بیش از ۷۰ نفر از افراد تحت حمایت از این طریق به کارگیری شدند.

رهبر از پرداخت ۵۳میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی خبر داد و افزود: این مبلغ در سال گذشته از منابع بانکی و اشتغال زایی روستایی با کارمزد ۴ درصد به مددجویان و اقشار کم درآمد پرداخت شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.