• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

اختلافات بار دیگر حاشیه‌ساز شدند

  • کد خبر : 4202
  • 24 آبان 1396 - 22:08

به گزارش آوای جم,  بهروزیان‌فر در گفت‌وگو با بامداد در مورد حضور نیافتن اسدی، رئیس هیات فوتبال جم در این جلسه گفت: به‌دلیل این‌که جلسه مربوطه بیشتر در مورد مسائل امنیتی بود، نیازی به حضور ایشان نبود. به هر حال ما در این جلسه در مورد اسکان، مسائل مربوط به راهنمایی و رانندگی و … […]

به گزارش آوای جم,  بهروزیان‌فر در گفت‌وگو با بامداد در مورد حضور نیافتن اسدی، رئیس هیات فوتبال جم در این جلسه گفت: به‌دلیل این‌که جلسه مربوطه بیشتر در مورد مسائل امنیتی بود، نیازی به حضور ایشان نبود. به هر حال ما در این جلسه در مورد اسکان، مسائل مربوط به راهنمایی و رانندگی و … صحبت کردیم و بحثی در مورد مسائل فنی برگزاری مسابقه نداشتیم. همانطور که می‌دانید فرماندار جم این جلسه را ترتیب داده بود و او افراد را به این جلسه دعوت کرده بود. باز هم می‌گویم در این جلسه به مسائل امنیتی، راهنمایی و رانندگی پرداختیم.

وی در ادامه گفت: این‌که می‌گویند اختلافات باعث شده که آقای اسدی در این جلسه حضور نداشته باشد کاملا تکذیب می‌کنم، بر هر حال هر ارگان باید در چارچوب وظایف خود جلو برود و هیات فوتبال هم در مسائل فنی مربوط به بازی باید دخالت کند و فکر نمی‌کنم که نیازی باشد که این ارگان در مسائل امنیتی دخالت کند. البته من از این‌که آنها دعوت شده‌اند یا نشده‌اند، اطلاعی نداریم. باز هم تاکید می‌کنم هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد به هر حال آنها تلاش خود را می‌کنند که بازی‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

بهروزیان‌فر از الزامی نبودن حضور شخصی از هیات فوتبال در این جلسات سخن می‌گوید در حالی‌که آنها به‌نوعی یکی از ارگان‌های برگزاری مسابقات لیگ برتر هستند و حضور آنها در این جلسات الزامی است. حالا چه برخی‌ها بخواهند چه نخواهند. هیات فوتبال بوشهری جزئی از ورزش استان بوشهر و نماینده فدراسیون فوتبال است و حضور نیافتن آنها در این جلسات، باعث تعجب است.

 

در ادامه فتح الله نوروزی در این رابطه گفت: آقای اسدی یک از کسانی است که خودم او را حمایت کرده و به اینجا رسانده‌ام و همیشه و در همه‌جا به او کمک کرده‌ام. اصلا دلیل وجود ندارد که او را به این جلسه دعوت نکنم، چراکه بین ما هیچ اختلافی وجود ندارد.

به هر حال هیات فوتبال یکی از ارگان‌های زیر نظر اداره ورزش و جوانان است و ما هم از رئیس این اداره خواستیم که آقای اسدی را هم به این جلسه بیاورد. آقای دوراهکی فردای آن روز به من گفت که با آقای اسدی تماس گرفته او گوشی را برنداشته، با وجود این لحظاتی قبل از شروع جلسه با او تماس گرفتیم که او گفت خارج از شهر است.

نمی‌دانم که چرا برخی از افراد به‌خاطر حضور نیافتن یک نفر در این جلسه این همه شایعه به وجود آورده‌اند. محمد اسدی را همیشه حمایت کرده و حمایت می‌کنم و هر چه که بخواهد برای او آماده می‌کنم. من اگر نمی‌خواستم او در این جلسه حضور داشته باشد، صراحتا اعلام می‌کردم.

به هر حال موضوع این جلسه، مسائل امنیتی بود و حضور او در این جلسه خیلی هم ضروری نبود. اصلا چه نیازی است که مساله به این کوچکی اینقدر بزرگ شود.

لازم به ذکر است که ما با محمد اسدی روز گذشته جلسه‌ای برگزار کردیم و در مورد مسائل فنی و مسائل مربوط به ورزشگاه با او گفت‌وگو کردیم.

باز هم می‌گویم هیچ‌گونه اختلافی میان مسوولان ورزش و جوانان و هیات فوتبال وجود ندارد و بدانید که ما به همراه این دو ارگان و ارگان‌های دیگر تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی پارس جنوبی و پرسپولیس به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4202

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.