• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

ادامه جولان غیر بومی ها در نار و کنگان/ از تهدید به اخراج نیروهای جم تا ارتقای رانندگان غیر بومی

  • کد خبر : 4839
  • 16 اسفند 1396 - 10:10

آوای بوشهر؛ چند مدت پیش در مطلبی نوشتیم که تعدادی از نیروهای غیر چارتی نار و کنگان با حمایت رئیس حراست زاگرس جنوبی در حال ورود به چارت پیمان شرکت و تغییر شغل از رانندگی به حراست هستند. پس از انتشار مطلب آوای بوشهر، مدیران ستیزه جوی زاگرس جنوبی و نار و کنگان، مجبور به […]

آوای بوشهر؛ چند مدت پیش در مطلبی نوشتیم که تعدادی از نیروهای غیر چارتی نار و کنگان با حمایت رئیس حراست زاگرس جنوبی در حال ورود به چارت پیمان شرکت و تغییر شغل از رانندگی به حراست هستند.

پس از انتشار مطلب آوای بوشهر، مدیران ستیزه جوی زاگرس جنوبی و نار و کنگان، مجبور به پنهان کاری شدند و حتی جوابیه ای منتشر شد که “هیچ اتفاقی نیفتاده است و همه چیز آرام است”.

بررسی ها نشان می داد مدیران زاگرس جنوبی از این ارتقا به طور موقت منصرف شده اند اما خبرهای رسیده نشان می دهد با وجود ۸ نیروی جایگزین حراست که با حمایت الماسی نماینده مجلس استخدام شده اند، دو راننده اهل یاسوج به نام های “هادی و حجیر” وارد چارت پیمان حراست شرکت نار و کنگان شده اند!

رفتارهای مدیران نار و کنگان نشان می دهد از حاشیه امنیت خوبی برخوردارند و پاسخگوی رفتارهای “جم ستیزانه” ی خود به مدیران شهرستان هم نیستند.

اینکه دو نفر خارج از استان بوشهر که نیروی پیمانکار بوده اند وارد چارت پیمان حراست می شوند اما نیروهای حراستی جمی به جای ورود به چارت، مرتبا تهدید به اخراج می شوند به خوبی اوج بی اعتنایی مدیران زاگرس جنوبی به شهرستان جم و مردم استان بوشهر را نشان می دهد.

هنوز زمان زیادی از معرفی ۱۰ نیروی جمی برای اشتغال در واحد حراست از سوی نماینده مجلس نگذشته است و امروز سرنوشت این ۱۰ نفر، درس تلخ و عبرت آموزی برای همه است. از ۱۰ نفر نیروی معرفی شده، دو نفر در همان ابتدای کار به دلیل شرایط فاجعه بار شغلی انصراف دادند و ۸ نیروی دیگر که چاره دیگری نداشتند با همه مشکلات مشغول به کار شدند.

این ۱۰ نفر نه به عنوان نیروی اصلی حراست که به عنوان نیروهای جایگزین و با حقوق های بسیار کم و در اوج ناامنی شغلی در حال فعالیت هستند و شرکت از ورود آنان به چارت پیمان خودداری می کند!

با این وجود دو راننده یاسوجی که طبق اطلاعات دریافتی مدارک دیپلم دارند وارد چارت پیمان حراست شده اند و به نیروهای جایگزین جمی اعلام شده که می توانند به جای این دو نفر، رانندگی را انتخاب کنند!

حتی بر اساس نقل قول های مطرح شده، مدیران نار و کنگان تهدید کرده اند که در پیمان جدید حراست، با توجه به افزایش نیروهای چارتی، نیازی به نیروهای جایگزین نیست و ممکن است اخراج شوند! :

با توجه به اینکه تصمیمات اصلی در ظلم به جوانان استان بوشهر با دستور مستقیم رئیس حراست زاگرس جنوبی و مدیر عامل این شرکت در شیراز گرفته می شود لازم است سکینه الماسی به عنوان نماینده مردم، با این قبیل رفتارها برخورد جدی کرده و هشدار لازم به مدیران وزارت نفت در خصوص تبعات “پشیمان کننده” خودسری ها داده شود.

اگر مدیران شهرستان نمی توانند در مقابل زیاده خواهی زاگرس جنوبی مقاومت کنند باید نماینده مردم در مجلس و شوراهای شهرستان، پاسخ بی حرمتی ها را بدهند./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4839

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.