• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
0

از تبریز چه خبر؟!/ هیجان آدینه با رقابت سخت پارسی ها و تیفوسی های تبریز

  • کد خبر : 9888
  • 12 مهر 1398 - 13:02
اما سکانس هايي از اين هيجان را بايد در تبريز و ورزشگاه يادگار امام ببينيم، جايي كه تيم پارس جنوبي جم با تركيبي از بازيكنان باتجربه و جوان با انگيزه سومين روز اردوي خود را در هتل شهريار تبريز سپري مي كند.

آوای بوشهر؛ ترافیک بازی های هفته ششم در روز آخر هفته شهر به شهر ایران درگیر فوتبال کرده

دربی اصفهان و تقابل مدافع عنوان قهرمانی با یحیی در مشهد و نزاع استقلال در هفته ششم برای کسب اولین سه امتیاز لیگ نوزدهم بخشی از هیجانات آخر هفته فوتبالی آدینه است.

اما سکانس هایی از این هیجان را باید در تبریز و ورزشگاه یادگار امام ببینیم، جایی که تیم پارس جنوبی جم با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان با انگیزه سومین روز اردوی خود را در هتل شهریار تبریز سپری می کند.

از حواشی جذاب این بازی حضور تی تی ها یا طرفداران تیفوسی تراکتور سازی تبریز است که برای دیدن فرازکمالوند و محمد ابراهیمی، اف١۴ سابق خود در هتل شهریار تبریز دیدار تازه می کنند.

در تیم پارس، تراکتورهای سابق از انگشتان یک دست تجاوز می کنند، از فراز کمالوند که سابقه هدایت پرشورهای تبریزی دارد تا مهدی نوری مربی پارس که در دهه هفتاد که هنوز لیگ برتری وجود نداشت در تبریز به فوتبال ایران معرفی شد، محمدنوری، علی عبداله زاده، محمد ابراهیمی روزهای زیبایی را با پیراهن قرمز این تیم سپری کرده اند، عکس همین داستان در تیم تراکتور وجود دارد و دو تن از مدافعان سابق جمی ها، ایمان سلیمی و میثم تیموری که حضورشان در تبریز به واسطه عملکرد موفق شان در پارس مهدی تارتار است.

فراز و دستیارانش که می دانند برای گذر از هفته ششم کار سختی در پیش دارد، او حتی برگزاری مراسم تولد فریبز گرامی مدافع گل زن تیمش را هم به بعد بازی موکول کرده و امروز صبح بازیکنان بعد از بیدار شدن به خط کرد تا حرکات کششی انجام دهند و با صرف صبحانه به اتاق هایشان رفتند تا بعد از نشستن پای میز نهار راس ساعت ١۵:۴۵ در جلسه فنی حاضر شوند تا لاین اپ تیم را مشخص کند.

آنچه که از تصمیمات فراز کمالوند بر می آید این است که تیم بیش از هر چیزی آرامش نیاز دارد، او سعی دارد با انضباط تیمی در تایم رفت و آمد بازیکنان به تمرین و رستوران، حتی حضور کمتر بازیکنان در لابی هتل، تمرکز بازیکنان را برای این دیدار حفظ کند، پارس ٢ ساعت قبل از بازی هتل را به مقصد ورزشگاه یادگار امام ترک می کند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.