• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
در حاشیه بازدید دبیر کل جمعیت هلال احمر از جم؛

از تقاضای فرماندار برای رفع مشکلات هلال احمر تا قول های دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در جم

  • کد خبر : 9241
  • 14 تیر 1398 - 11:53
با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در هلال احمر جم وجود دارد موضوع ارتقای نمایندگی به شعبه را با جدیت پیگیری خواهم کرد تا هر چه سریع تر شاهد تحقق این مهم باشیم.

فرماندار جم در نشست با دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور، خواستار ارتقای هلال احمر جم از نمایندگی به شعبه شد.
به گزارش آوای بوشهر؛ محمد حسینی در حاشیه مسابقات آماده هلال احمر استان بوشهر به میزبانی جم در دیدار با محمود رضا پیروی اظهار داشت: نمایندگی هلال احمر جم با وجود اینکه چند سالی از راه اندازی آن نمی گذرد اما طی سال های اخیر توانسته با مدیریت جوان و توانمند در تمامی حوزه ها فعلانه عمل کند و مقام های برتر کشوری را هم به دست آورد.
حسینی با اشاره به پویایی و انگیزه بالای جوانان هلال احمر جم و کسب مقام های متعدد در استان و کشور، ارتقای نمایندگی هلال احمر به شعبه را گامی مهم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: ارتقای نمیندگی هلال احمر جم، روحیه نشاط و شادابی موجود در جوانان و نوجوانان داوطلب هلال احمر را افزایش می دهد و به ارتقای کیفیت خدمات این نهاد مهم کمک خواهد کرد.
وی اضافه کرد: یکی از چالش های پیش روی هلال احمر جم، کمبود شدید نیروست که با کمک داوطلبان هلال احمر این خلا تا حدودی رفع شده اما لازم است ساختار سازمانی هلال احمر جم با حجم بالای ماموریت های محوله تقویت شود.
نماینده عالی دولت در جم، احداث ساختمان اداری را از دیگر نیازهای هلال احمر جم برشمرد و اظهار داشت: سوله امدادی هلال احمر در حال احداث است که در سال جاری ۱۷۰ میلیون تومان برای تکمیل آن اعتبار مصوب کردیم و امیدواریم با مساعدت دبیر کل محترم هر چه زودتر شاهد بهره برداری از آن باشیم.
حسینی با بیان اینکه شهرستان جم دارای شرایط ویژه جغرافیایی است خواستار تامین تجهیزات مورد نیاز امدادی هلال احمر جم شد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر جم هم در این نشست با تقدیر از اقدامات مثبت و اثر گذار شهرستان جم در حوزه هلال احمر اظهار داشت: ارتقای مهارت های امدادی در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و همه افراد باید این مهارت ها را فرا بگیرند.
محمود رضا پیروی میزبانی جمعیت هلال احمر جم از رویداد استانی مسابقات آماده را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های بسیار خوبی که در هلال احمر جم وجود دارد موضوع ارتقای نمایندگی به شعبه را با جدیت پیگیری خواهم کرد تا هر چه سریع تر شاهد تحقق این مهم باشیم.
وی از اختصاص خودرو به جمعیت هلال احمر جم خبر داد و گفت: در بحث تجهیزات امدادی برای ارتقای خدمات هلال احمر در جم، مساعدت لازم انجام می شود.
پیروی اظهار داشت: تقویت چارت تشکیلاتی هلال احمر جم را در دستور کار قرار می گیرد تا با افزایش نیروی انسانی، خدمات مطلوب تری در حوزه مسئولیت های هلال احمر ارائه شود.

گفتنی است در مسابقات آماده هلال احمر استان به میزبانی جم، تیم های دختر و پسر شهرستان جم با کسب عنواین برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.