• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

از پارس جم تا نفت مسجد سلیمان؛ نگذاریم رویای شیرین لیگ برتر برای جمی ها تمام شود!

  • کد خبر : 9234
  • 11 تیر 1398 - 19:01
نفت مسجد سلیمان استارت بازسازی ورزشگاه خود را زده و ورزشگاه تختی جم چند روزی است با همکاری شهرداری جم کار بازسازی چمن شماره یک آن شروع شده و مشخص نیست مدیران پارس جنوبی چه موقع قصد دارند زیرساخت های نصب صندلی شماره دار، گیت فروش بلیط و فروش اینترنتی بلیط را که الزام های سختگیرانه شورای امنیت کشور است را فراهم کنند!

آوای بوشهر- پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان سه تیم نفتی حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران هستند.

به گزارش آوای بوشهر؛ سوای صنعت نفت آبادان که شرایط بهتری از لحاظ مالی به دلیل اسپانسرینگ قوی دارد عدم حمایت مالی جدی وزارت نفت از تیم های لیگ برتری پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان، این دو باشگاه را با مشکلات متعددی روبرو کرده که باعث شده اهداف باشگاه ها نیز متناسب با آن تغییر یابد.

دیدگاه مدیر و سرمربی دو تیم نفت مسجد سلیمان و پارس جم در مورد فصل جدید لیگ برتر را بررسی کنیم:

نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: “تیمی متفاوت نسبت به سال گذشته و قدرتمند روانه مسابقات می کنیم تا هم نظر هواداران جلب شود و هم فوتبال زیبایی ارائه کنیم و به دنبال کسب رتبه‌ای تک رقمی در جدول هستیم.

کارهای مربوط به ثبت قانونی هیئت مدیره باشگاه در حال انجام است و مدیران شرکت نفت پیگیر این موضوع هستند تا این مشکل حل شود.

اصلاح چمن ورزشگاه آغاز شده و کارهای مربوط به بلیت ‌فروشی الکترونیکی، گیت‌های ورودی و نصب تجهیزات VAR در حال انجام است. این کارها تا پایان مهلت سازمان لیگ به اتمام می‌رسد و یک ورزشگاه با امکانات خوب در لیگ برتر خواهیم داشت.”

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی: “پس از جمع بندی نظرات کارشناسی در مجموعه مدیریتی باشگاه، فراز کمالوند با قراردادی دو ساله هدایت تیم پارس جنوبی را برعهده گرفتند.

به دنبال این هستیم که اسکلت تیم را حفظ کنیم ولی ما یک بودجه مشخص داریم و امسال هدف ما این است که جوانگرایی کنیم و پارس‌جنوبی جم می‌تواند در لیگ برتر باز هم در میان تیم مدعی قرار بگیرد.”

فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم: “من جلسات متعددی را با آقای رضاییان و هیات مدیره باشگاه پارس جنوبی برگزار کردم و در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم و قراردادی دوساله امضا شد.

هدف اول ما در پارس جنوبی جوانگرایی است که در این مسیر چشم به نفرات بومی استان داریم. تا حد امکان از مربیان بومی نیز در کادرفنی استفاده می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و هدفمان در فصل جدید این است که در لیگ برتر بمانیم.”

 

اگر بخواهیم اندیشه ها و صحبت های مدیران دو تیم نفتی را در فصل جدید لیگ برتر بررسی کنیم به چند نکته پی خواهیم برد:

اول؛ مدیرعامل نفت مسجد سلیمان از ثبت اعضای هیئت مدیره باشگاه خود طی روزهای آینده خبر داد و در سوی دیگر مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی از مشخص بودن اعضای هیئت مدیره باشگاه در نشست با اعضای شورای شهر جم خبر داده بود و انتخاب فراز کمالوند را نتیجه بررسی های اعضای هیئت مدیره باشگاه دانست.

اخیرا محمد اسدی، تنها عضو جمی هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی به دلیل عدم تشکیل جلسات هیات مدیره باشگاه از سمتش استعفا کرد و انتصابش را تنها شوی تبلیغاتی مدیران نفتی دانست.

با توجه به صحبت های اخیر اسدی، اینگونه به نظر می رسد تصمیمات از سوی سیدپیروز موسوی و بهرام رضاییان گرفته می شود و هیئت مدیره ای در کار نیست و البته عدم شفافیت مدیران منطقه ویژه و رسانه ای نشدن اعضای هیئت مدیره باشگاه، خود مهر تاییدی بر قائم به شخص بودن مدیریت باشگاه است.

دوم؛ نفت مسجد سلیمان استارت بازسازی ورزشگاه خود را زده و ورزشگاه تختی جم چند روزی است با همکاری شهرداری جم کار بازسازی چمن شماره یک آن شروع شده و مشخص نیست مدیران پارس جنوبی چه موقع قصد دارند زیرساخت های نصب صندلی شماره دار، گیت فروش بلیط و فروش اینترنتی بلیط را که الزام های سختگیرانه شورای امنیت کشور است را فراهم کنند!

سوم؛ مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان، کسب رتبه های تک رقمی جدول را هدف تیم اش در لیگ برتر دانست و در این سو فراز کمالوند بقا در لیگ را هدف پارس جنوبی در فصل پیش رو می داند، تیمی که سال سوم حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند و همواره جزو تیم های بالای جدول بوده است.

اندیشه بقا در لیگ برتر برای برای پارس جم خطرناک است، چرا که اگر اکنون به حداقل ها راضی باشیم ممکن است با کوچکترین مشکل مالی یا حاشیه ای، تیم در خطر سقوط به لیگ یک قرار گیرد.

تا دیر نشده مدیران باشگاه پارس جنوبی شرایط مطلوب را برای کمالوند فراهم کنند تا در صورت کسب نتایج ضعیف، توپ را به زمین باشگاه نیاندازد و از مردم و مسئولان جم طلبکار نشود!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.