• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
17

از ۱۰۸ میلیارد ریال پروژه عمرانی تا تمجید استاندار و انتخاب دستگاه برتر

  • کد خبر : 5621
  • 10 شهریور 1397 - 11:44

به گزارش آوای بوشهر، پروژه های متعددی در هفته دولت در شهرستان جم کلنگ زنی یا افتتاح شد که سهم شهرداری جم با ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰۸ میلیارد ریال در بین سایر دستگاه ها پررنگ تر بود.   عملکرد شهرداری و شورای شهر جم به نحوی بود که استاندار بوشهر در حاشیه افتتاح […]

به گزارش آوای بوشهر، پروژه های متعددی در هفته دولت در شهرستان جم کلنگ زنی یا افتتاح شد که سهم شهرداری جم با ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰۸ میلیارد ریال در بین سایر دستگاه ها پررنگ تر بود.

 

عملکرد شهرداری و شورای شهر جم به نحوی بود که استاندار بوشهر در حاشیه افتتاح بلوار آیت الله خامنه ای از عملکرد این مجموعه تمجید کرد و شهردار و اعضای شورای شهر جم را افرادی متخصص دانست که با خدمت رسانی بی وقفه دل در گرو توسعه شهر جم دارند و امید داشت با روند فعلی شاهد افتتاح زنجیره ای پروژه ها در دهه فجر باشد.

در جشنواره شهید رجایی و با حضور خورشیدی معاون سیاسی استاندار بوشهر از شهرداری جم به عنوان دستگاه برتر شهرستان تقدیر شد که این خود نشان از عملکرد قابل قبول شورا و شهرداری دوره پنجم شهر جم است.

برای شهرداری جم در هفته دولت امسال، ۴ طرح عمرانی افتتاح و آغاز عملیات یک پروژه عمرانی نیز شروع شد.

در روز اول هفته دولت با حضور فرماندار جم، ۲۰ هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر شهر جم با اعتبار ۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در روز دوم هفته دولت که با حضور گراوند استاندار بوشهر و نماینده مردم در مجلس همراه بود، بلوار امام خامنه ای (جنوب جم) با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. این طرح عمرانی شامل احداث بلوار ۴۵ متری به طول ۲ هزار متر و دارای یک دستگاه پل ۳ دهانه و میدان می باشد.

در روز ششم هفته دولت و با حضور خورشیدی معاون سیاسی استاندار بوشهر ۳ طرح عمران شهری شهرداری جم افتتاح و کلنگ زنی شد. بهره برداری بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی و پل ۵ دهانه شهدای منا با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال، افتتاح  المان میدان آسیاب با اعتبار ۲میلیارد ریال و همچنین کلنگ زنی فاز دوم بلوار چمران با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از جمله پروژه های شهرداری جم در روز ششم بود.

طبق گفته مسئول روابط عمومی شهرداری جم برخی از پروژه های مهم این مجموعه هم اکنون در حال احداث است و در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

مجموعه بازی های آبی و استخر سرپوشیده، هتل،مجتمع اداری تجاری، پارکینگ طبقاتی، پارک محله ولیعصر، فاز دوم بلوار چمران، آسفالت کوچه ها ومعابر، فاز دوم پل شهید علمداری، المان میدان محمدعلی خان، بلوار غدیر و … از جمله پروژه هایی است که بخشی از آن ها در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

 

افتتاح بلوار ۴۵ متری امام خامنه ای

 

کلنگ زنی فاز دوم بلوار چمران

 

افتتاح بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی

 

بهره برداری از المان میدان آسیاب

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.