• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
17
بی ثباتی مدیریتی در شهرداری بوشهر

استعفای شهردار بوشهر قطعی شد/ فرماندار دیر، گزینه شورای شهر!

  • کد خبر : 11924
  • 14 اردیبهشت 1399 - 23:18
شهرداری بوشهر طی سه سال گذشته از بی ثباتی مدیریتی رنج برده و باید دید کریم علی حسنی حاضر است در سال پایانی شورای پنجم، ریسک پذیرش این مسئولیت در شهرداری بوشهر را بپذیرد یا خیر؟

آوای بوشهر؛ امروز رئیس شورای شهر بوشهر از تقدیم نامه استعفای نورالدین امیری شهردار بوشهر خبر داده است. گویا در نشست امشب شورای شهر بوشهر با امیری، قرار شده فردا در این خصوص تصمیم گیری و همزمان سرپرست شهرداری هم تعیین شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ پیش از این و در اواخر فروردین ماه ۹۹، طرح استیضاح نورالدین امیری توسط شورای شهر کلید خورد که با یک رای کمتر، استیضاح رای نیاورد و امیری ابقا شد.

خلیج فارس هم خبر داده کریم علی حسنی فرماندار کنونی دیر، گزینه جانشینی نورالدین امیری در شهرداری بوشهر است.

                                    کریم علی حسنی

علی حسنی سابقه معاونت سیاسی فرمانداری دیلم و مدیر کلی اداری مالی استانداری بوشهر را در کارنامه دارد.

با نگاهی به روند انتخاب و انتصابات شهرداران، نشان می دهد شورای شهر پنجم بوشهر طی سه سال گذشته با چالش های جدی در انتخاب شهرداران مرکز استان مواجه بوده و شهرداری بوشهر پس از برکناری غلامعلی میگلی نژاد با استناد به قانون منع بکارگیری بازنشتگان، به علت عدم تایید گزینه های انتخابی شورا ( نبی الله دهقانی و یونس خسروانی ) توسط وزارت کشور، برای مدت حدود یک سال با سرپرستی عبدالامیر قاسمی و فردین خورشیدیان اداره شد.

     نبی الله دهقانی و یونس خسروانی

شورای شهر بوشهر نهایتا و در شهریور ماه ۹۷ ، نورالدین امیری را به عنوان شهردار بوشهر انتخاب کرد که مورد تایید وزارت کشور قرار گرفت.

امیری هم که پس از پایان سرپرستی اش در شهرداری بوشهر، با حکم استاندار به عنوان فرماندار دیلم منصوب شد به دلیل برخی حواشی فساد و بازداشت ها در شهرداری بوشهر، دوام نیاورد و ناچار از سمت فرمانداری هم استعفا کرد.

با توجه به اینکه شهرداری بوشهر طی سه سال گذشته از بی ثباتی مدیریتی رنج برده، باید دید کریم علی حسنی حاضر است در سال پایانی شورای پنجم، ریسک پذیرش این مسئولیت در شهرداری پر حاشیه بوشهر را بپذیرد یا خیر؟

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.