• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

استقرار واحد بهداشت محیط مرکز سلامت کارشرکت پالایش گازفجرجم در مناطق زلزله زده

  • کد خبر : 2264
  • 29 فروردین 1392 - 4:37

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم،فرهاد مهرابی اظهار داشت: کمک به زلزله‌زدگان وظیفه همه مسئولان و مردم است و همه باید در این مسیر کمک کنند.
وی افزود: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از ابتدای وقوع این حادثه در کنار زلزله‌زدگان بوده و خدمات متنوعی ارائه کرده است.
مسئول مرکز سلامت پالایشگاه جم از استقرار واحد بهداشت محیط مرکز سلامت کار پالایشگاه گاز فجر جم در مناطق زلزله زده شهرستان دشتی خبر داد.

مهرابی خاطر نشان کرد: یکی از خسارات زیست محیطی زلزله، آسیب به سیستم‌های فاضلابی و شبکه آب مناطق زلزله زده است، از طرفی با توجه به وجود لاشه حیوانات، شرایط رشد و نمو برای حشرات و جوندگان موذی مهیا شده و این حشرات با آلوده کردن مواد غذایی یا گزش افراد باعث انتقال بیماری‌های عفونی (از جمله مالاریا و سالک) خواهند شد.
وی اضافه کرد: تیم بهداشت محیط مرکز سلامت کارشرکت پالایش گاز فجر جم با تجربه و مهارت چندین ساله و با توجه به اعلام نیاز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از روز ۲۵ ماه جاری در مناطق زلزله زده مستقر و در راستای رفع مشکلات بهداشتی و کمک به زلزله زدگان عزیز اقدام خواهند کرد.
این مسئول گفت: علی حیدری مسئول بهداشت محیط و مهرعلی مهرابی مسئول تیم سمپاش به اتفاق ۴ کارگر سمپاش، یک نفر کارگر ضدعفونی کننده با تجهیزات یک دستگاه موتور سمپاش ۱۰۰ لیتری و ۴ دستگاه تلمبه سمپاش در منطقه زلزله زده مستقر شده‌اند.
گفتنی است براثر وقوع زمین‌لرزه ۶٫۱ ریشتری در شهرستان دشتی که یک واقعه تلخ و ناراحت‌کننده بود شرکت پالایش گازفجرجم تاکنون کمک های گسترده ای به منطقه داشته است.
آمبولانس،تانکر آب،کامیون های اتاق دار وهمچنین لودر تنها بخشی از دستگا ههایی بوده است که ازطرف پالایشگاه بلافاصه به منطقه اعزام شده وبرخی از انها نیز تا کنون در منطقه به مردم شریف ومصیبت دیده خدمات می دهند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2264

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.