• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
رئیس سابق هیات فوتبال جم

اسدی: از جیبم برای فوتبال شهرستان هزینه کردم و طلبکارم/ خوشحالم که خاطرات خوبی برای مردم رقم خورد/تهمت زدند و به خدا واگذار می کنم/ سالانه بیش از ١٠٠ مسابقه فوتبال برگزار کردیم / برای پارس فداکاری کردیم/ اولین های جم در فوتبال

  • کد خبر : 12511
  • 01 تیر 1399 - 21:46
من عاشق فوتبال جم بودم و به همین خاطر، بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به فوتبال جم تلاش کردم اما برخی ها، حرف هایی زدند و تهمت هایی را روا داشتند که همه را به خدا واگذار می کنم.

رئیس سابق هیات فوتبال جم در گفتگو با آوای بوشهر گفت: طی ۵ سال حضورم در هیات فوتبال جم، یک ریال بابت حقوق دریافت نکردم و بسیاری از مسابقات لیگ های مختلف را با هزینه شخصی برگزار کردم.

به گزارش آوای بوشهر؛ محمد اسدی با ارائه گزارشی از عملکرد ۵ ساله خود در هیات فوتبال جم اظهار داشت: تمام تلاشم را برای موفقیت فوتبال جم انجام دادم و امروز با وجدانی آسوده، این مسئولیت از دوشم برداشته شد.

وی با بیان اینکه سالیانه، بالای ١٠٠ مسابقه در رده های مختلف در جم برگزار کردم خاطر نشان کرد ؛ در تمام ۵ سال حضورم، به علت شرایط مالی باشگاه ها ی جم و کمک به فوتبال شهرستان، تمام بازی های استانی و شهرستانی تیم های جمی را رایگان برگزار کردم.

اسدی با بیان اینکه کسانی که تهمت های ناروایی را طی یک سال گذشته به من وارد کردند را به خدا واگذار می کنم گفت: من عاشق فوتبال جم بودم و به همین خاطر، بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به فوتبال جم تلاش کردم اما برخی ها، حرف هایی زدند و تهمت هایی را روا داشتند که همه را به خدا واگذار می کنم.

رئیس هیات فوتبال جم با تاکید بر اینکه هیچگاه، از فرصت خدمت در این کسوت برای منافع شخصی استفاده نکردم و علاوه بر اینکه یک ریال بابت حقوق ۵ سال خودم و همکارانم ، برداشت نکردم بلکه تمامی مسابقات (چند فصل فوتبالی )کشوری، استانی و شهرستانی را با هزینه شخصی برگزار کردم و امروز بابت این هزینه کردها طلبکارم.

وی تصریح کرد: در سالی که پارس جم به لیگ برتر صعود کرد با از خودگذشتگی همکاران، بلیط فروشی که کار بسیار سختی بود را قبول کردیم و بعد از هر مسابقه و پایان مسابقات با باشگاه پارس جنوبی جم تسویه حساب کردیم.

محمد اسدی خاطر نشان کرد: خوشحالم که طی ۵ سال مدیریت هیات فوتبال، یک مورد تخلف و سو استفاده شخصی نداشته ام و پاسخگوی تمامی هزینه کردها هستم.

رئیس هیات فوتبال جم در ادامه به اتفاقات خوبی که برای اولین بار در دوران مسئولیتش در جم رخ داده اشاره کرد و افزود: صعود تیم بزرگسالان پارس جنوبی به لیگ یک کشور، صعود تیم بزرگسالان پارس جنوبی  به لیگ برتر کشور، صعود تیم امید پارس جنوبی به لیگ یک کشور، صعود تیم امید پارس جنوبی  به لیگ برتر کشور، صعود جوانان پارس جنوبی به لیگ یک کشور، صعود تیم بزرگسالان جام جم به لیگ یک استان، صعود تیم بزرگسالان جام جم به لیگ برتر استان، صعود تیم بزرگسالان جام جم به فینال جام حذفی، قهرمانی امید جام جم  از بدنه شهرستان در بالاترین سطح فوتبال استان، صعود تیم بزرگسالان جنوب جم  به لیگ یک استان (حضور دو تیم به صورت در مسابقات استان)، حضور ۴ تیم از بزرگسالان شهرستان در لیگ های استان در فصل ٩٨-٩٧( جام جم – جنوب جم – جوان جم و زاگرس جم )، صعود تیم بانوان جم به لیگ ٣ کشور، حضور داور بانوان جم در لیگ برتر فوتسال کشور، برگزاری بالاترین سطح جشن قهرمانی پرسپولیس در شهرستان جم به بهترین شکل ممکن، میزبانی مسابقات امید مناطق کشور در شهرستان جم، قضاوت داوران جمی در بالاترین سطح استان و همچنین داشتن داور در لیگ دو کشور از اولین بارهایی بود که طی ۵ سال گذشته با همراهی مجموعه همکارانم در هیات فوتبال و فوتبال دوستان عزیز شهرستان رقم خود.

محمد اسدی همچنین از گرفتن امتیاز ١٢ میزبانی مسابقات مناطق کشور در شهرستان جم، آماده سازی ورزشگاه جهت مسابقات لیگ برتر کشور، برگزاری جشن قهرمانی لیگ یک کشور در شهرستان جم، دعوت از افراد ورزشی و فوتبالی رده بالا کشور به شهرستان جم، انتخاب به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال زیر ١٣ سال ایران، انتخاب به عنوان برترین فرد ورزشی شهرستان در آیین نکوداشت روز جم، برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران در شهرستان جم، برگزاری اردوی پیش فصل داوران استان در شهرستان جم، دعوت از بازیکنان جمی به اردو های تیم های ملی مختلف کشور، برگزاری فستیوال های بزرگ در شهرستان جم جهت شناخت استعداد های کشور، احیا و فعالیت ١٢ باشگاه بزرگسالان در شهرستان جم ( جام جم ، جنوب جم ، زاگرس جم ، جوان جم ، نواب و امید بهارستان ، ذولفقار  ، تلاش ، پیکان ، عقاب تشان ، فجر انارستان بغیر از تیم های نفتی )، قهرمانی تیم بزرگسالان پیکان ریز در لیگ برتر فوتسال استان، حضور ٣ تیم به صورت همزمان در سوپر لیگ فوتسال استان، کسب عنوان برترین رئیس هیئت فوتبال استان برای دو سال، انتخاب هیات فوتبال جم به عنوان بهترین میزبان مسابقات کشوری در لیگ برتر، برگزاری ۶ کلاس مربیگری مختلف (اقایان و بانوان )و پرورش ٩٠ مربی برای شهرستان و برگزاری کلاس داوری (اقایان و بانوان) و پرورش ۵٠ داور فوتبال طی دوران مدیریتش به عنوان افتخارات فوتبال شهرستان جم یاد کرد.

رئیس هیات فوتبال جم با آرزوی توفیق برای سرپرست و مجموعه جدید هیات فوتبال جم، از همکاری همه مردم، مسئولان و فوتبال دوستان و ورزشکاران شهرستان ، بخصوص هواداران پارس جنوبی جم با هیات فوتبال طی ۵ سال گذشته تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. انصافاً جناب اسدی دراین مدت تلاش های فراوانی در عرصه فوتبال شهرستان کرد وکارنامه قابل قبولی از خود بجا گذاشت وهیچ وقت از ذهن فوتبال دوستان فراموش نخواهد شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.