• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

اظهارات رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در خصوص حواشی انتقال هواداران پارس جنوبی جم به تهران

  • کد خبر : 4492
  • 05 بهمن 1396 - 19:00

ماجرا از این قرار بود که رییس کانون هواداران از ما در خواست اتوبوس برای بازی استقلال داشتند و از آنجایی که من درگیر تهیه پول برای پرداخت به بازیکنان بودم به وی گفتم هزینه های مربوط به غذا را ما پرداخت می کنیم و شما برای تهیه سرویس از ظرفیت های منطقه استفاده کنید.

آوای بوشهر،  رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در خصوص حواشی انتقال هواداران پارس جنوبی جم به تهران جهت مسابقه استقلال تهران گفت :ما نه با مدیرعامل پالایشگاه صحبت کردم و نه درخواستی کردیم ، مشکلی هم بین ما نیست فقط توقع همکاری داریم.

وی افزود: ماجرا از این قرار بود که رییس کانون هواداران از ما در خواست اتوبوس برای بازی استقلال داشتند و از آنجایی که من درگیر تهیه پول برای پرداخت به بازیکنان بودم به وی گفتم هزینه های مربوط به غذا را ما پرداخت می کنیم و شما برای تهیه سرویس از ظرفیت های منطقه استفاده کنید.

رضائیان یادآورشد: در این میان با پیگیری های رییس کانون هواداران ، رفیعی پور معاون محترم فرماندار جم به ما اطلاع دادند که با هماهنگی که با مهندس فرهنگ انجام شده با انجام مکاتبه مشکل سرویس از سوی پالایشگاه فجر جم حل خواهد شد که من اقدام به ارسال آن نامه نمودم.

مدیرعامل پارس جنوبی گفت: ما نه با آقای فرهنگ تماس گرفتیم و نه از ایشان خواسته ای داشتیم اما توقع داریم مانند سابق که در کنار ما بوده اند به ما کمک کنند و از وی نیز تشکر میکنم.

وی تصریح کرد: ودر نهایت بعد از اینکه متوجه شدیم که مشکل سرویس ایجاد شد جهت رفاه حال هواداران عزیز که همیشه ممنون آنها بوده و نیازمند حمایت های آنها هستیم ۵دستگاه اتوبوس اجاره کردیم که مشکلات حل شد.

رضائیان گفت: ما تمام تلاش خودرا برای موفقیت باشگاه و سربلندی مردم جم و هواداران عزیز انجام خواهیم داد و در این راه نیازمند حمایت همه مردم و مسوولین شهرستان هستیم.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4492

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.