• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12
با پیگیری نماینده مجلس:

اعتبارات نفت در بخش ورزش جم ابلاغ شد/ تکمیل استخر سرپوشیده در ریز، روشنایی ورزشگاه در جم+ جدول اعتبارات

  • کد خبر : 13862
  • 19 اسفند 1399 - 11:59
طبق جدول اعلام شده، بیشترین اعتبار مصوب مربوط به "تکمیل استخر سرپوشیده در شهر ریز" است که 6 میلیارد و 700 میلیون تومان از اعتبار 12 میلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل این پروژه، به تصویب رسیده است.

با پیگیری شیخ موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات مصوب وزارت نفت برای احداث و تکمیل طرح های ورزشی جنوب استان بوشهر ابلاغ شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ در لیست ابلاغی وزارت نفت، ۹ پروژه ورزشی برای شهرستان جم تعریف شده که ۴ پروژه جدید و ۵ پروژه هم مربوط به اعتبارات بسته ۶۰۰ میلیاردی نفت در سال های گذشته است که اعتبار مورد نیاز برای اجرا یا تکمیل این پروژه ها ابلاغ شده است.

طبق جدول اعلام شده، بیشترین اعتبار مصوب مربوط به “تکمیل استخر سرپوشیده در شهر ریز” است که ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل این پروژه، به تصویب رسیده است.

“زمین چمن مصنوعی شهر انارستان” دومین پروژه ای است که بیشترین اعتبار مصوب را به خود اختصاص داده. کل اعتبار ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی مورد نیاز این پروژه، مصوب و ابلاغ شده است.

احداث “سالن ورزشی سقف کوتاه روستای شهرخاص” هم دیگر پروژه ای است که تمام اعتبار مورد نیاز آن یعنی ۳ میلیارد تومان مصوب و ابلاغ شده است.

احداث “سالن ورزشی بانوان دره بان”، “سالن ورزشی بهرباغ” و “سالن ورزشی صیدی” دیگر پروژه هایی هستند که هر کدام، یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از اعتبار مورد نیاز ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی را به خود اختصاص داده اند.

پروژه “تکمیل روشنایی ورزشگاه شهدای جم” هم در این لیست یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی مورد نیاز برای تکمیل را دریافت کرده تا نور ورزشگاه شهدای جم برای برگزاری شبانه بازی های فوتبال تامین شود.

احداث “سالن ورزشی شهر انارستان” و “سالن ورزشی تنگمان” هم هر کدام یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب دارند که برای تکمیل این پروژه ها به ترتیب به ۴ میلیارد و ۸۰۰ و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.