• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8

اعتراض دانشجویان به توزیع غذای فاسد در دانشکده فنی و مهندسی +تصویر

  • کد خبر : 2532
  • 09 خرداد 1396 - 15:34

حال باید سوالی که از رئیس دانشکده فنی پرسید این است که به چه علت در ماه مبارک رمضان که یکی از مباحث حساس دانشجویی در این برهه زمانی، تغذیه می باشد آن قدر مورد غفلت قرار میگیرد؟ آوای جم، برخی از دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی جم با ارسال تصاویری از کیفیت نامطلوب غذا […]

حال باید سوالی که از رئیس دانشکده فنی پرسید این است که به چه علت در ماه مبارک رمضان که یکی از مباحث حساس دانشجویی در این برهه زمانی، تغذیه می باشد آن قدر مورد غفلت قرار میگیرد؟

آوای جم، برخی از دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی جم با ارسال تصاویری از کیفیت نامطلوب غذا در این دانشکده خبر دادند.

به گزارش خبرنگار آوای جم ؛در ماه مبارک رمضان یکی از موارد اساسی که معمولا باید مورد توجه ویژه در دانشگاه ها قرار بگیرد موضوع غذا ، شام(افطار) و سحری می باشد.

با توجه به اینکه اخیرا در بعضی از دانشگاه های شیراز و برخی دیگر از نقاط کشور، دانشجویان زیادی به دلیل مصرف غذای فاسد و بی کیفیت مسموم شده بودند انتظار می رفت در دانشگاه های سراسر کشور نگاه ویژه ای به موضوع غذا حداقل در ماه مبارک رمضان شود.

اما حکایت غذای فاسد و بی کیفیت به دانشکده فنی و مهندسی جم نیز رسید به طوریکه شب گذشته در خوابگاه های این دانشکده غذای سالاد الویه پخش می شود، عذایی بی کیفیت و فاسد که چند دانشجو را نیز مسموم می کند.

افطاری دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی جم بعد از یک روز عبادت و روزه داری اینچنین می شود که در ضعف مفرط مسئولان مربوطه و رئیس دانشکده، دانشجویان باید غذای بی کیفیت و فاسد بخورند.

در پی همین اتفاق یکی از دانشجویان این دانشکده در گفتگویی با خبرنگار آوای جم از غیر قابل مصرف بودن و فاسد بودن این سالاد الویه ها گفت و اظهار داشت: بعد از اینکه مشخص شد سالاد الویه ها فاسد است، برخی از آنها جمع آوری و ساعت ۲۲ شب، بین دانشجویان تن ماهی توزیع شد.

وی در ادامه گفت: کیفیت پایین غذا در این دانشکده بارها مورد اعتراض دانشجویان بوده است که هیچ گونه اقدامی برای حل آن انجام نشده است .

خبرنگار سایت آوای جم در این باره  چندین  بار با رئیس دانشکده فنی مهندسی تماس گرفته ، که وی پاسخگو نبوده است .

حال باید سوالی که از رئیس دانشکده فنی پرسید این است که به چه علت در ماه مبارک رمضان که یکی از مباحث حساس دانشجویی در این برهه زمانی، تغذیه می باشد آن قدر مورد غفلت قرار میگیرد؟

سایت آوای جم  آمادگی درج پاسخ مسولین این دانشکده را دارد .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.