• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

اعتماد: دانشگاه پیام نورجم دانشجوی بدون آزمون می پذیرد

  • کد خبر : 1990
  • 19 دی 1391 - 16:24

 

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ دانشگاه پیام نور جم برای ترم بهمن سال تحصیلی ۹۱-۹۲ دانشجوی بدون آزمون می پذیرید.

 

احمد اعتماد رئیس دانشگاه پیام نور جم گفت : دانشگاه پیام نور از ترم بهمن سال تحصیلی ۹۱-۹۲ دانشجوی بدون آزمون در مقطع کارشناسی و در برخی رشته های خاص می پذیرد.

اعتماد افزود دفترچه راهنمای ثبت نام در این دوره از روز یکشنبه ۱۷/۱۰/۹۱ بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است و ثبت نام و انتخاب رشته از تاریخ ۱۸/۱۰/۹۱ آغاز و تا روز یکشنبه ۲۴/۱۰/۹۱ ادامه دارد.

وی گفت: دارندگان دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه و همچنین دارندگان گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و یا شاغل در دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ ۳۰/۱۱/۹۱ موفق به اخذ گواهینامه پیش دانشگاهی شوند بدون توجه به توع مدرک پیش دانشگاهی و دارندگان مدرک کاردانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته فنی و حرفه ای و شاغلین به تحصیل که حداکثر تا تاریخ ۳۰/۱۱/۹۱ موفق به اخذ گواهینامه کاردانی شوند حق ثبت نام و شرکت در این پذیرش را دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور جم اضافه نمود: دانشگاه پیام نور جم در رشته های مترجمی زبان انگلیسی ، مدیریت بازرگانی ، مهندسی کشاورزی –علوم دامی ، مهندسی منابع طبیعی-محیط زیست و  مهندسی علوم کشاورزی پذیرش خواهد داشت.

احمد اعتماد در پایان گفت ورود به دانشگاه پیام نور از این طریق در سیستم آموزشی هیچگونه تفاوتی نسبت به ورود از طریق آزمون فراگیر و دانشگاه سراسری نخواهد داشت. و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش یا سایت دانشگاه پیام نور جم به آدرس www.jampnu.com مراجعه نمایند.

وی گفت هم اکنون دانشگاه پیام نور جم با بهره گیری از اساتید مجرب و با وجود ساختمان آموزشی مناسب،یکی از واحدهای دانشگاهی موفق جنوب استان بوشهر است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1990

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.