• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
افتتاح های نمایشی در جم؛ ضعف مدیریتی یا فریب استاندار؟!

خوابگاه ورزشکاران پس از افتتاح تعطیل شد!

  • کد خبر : 8469
  • 02 اردیبهشت 1398 - 10:56
عباس دراهکی رئیس اداره ورزش و جوانان جم در پاسخ به سوال آوای بوشهر در خصوص علت عدم استفاده از خوابگاه ورزشکاران، دلایل را محرمانه دانست و پس از ارسال توضیحاتی اعلام کرد این مطالب برای انتشار نیست!

آوای بوشهر کسب اطلاع کرد: خوابگاه ورزشکاران جم که با حضور استاندار بوشهر در دهه فجر افتتاح شد با گذشت بیش از دو ماه از آیین بهره برداری، قابل استفاده نیست!

 این پروژه مهم که به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های ورزشی شهرستان جم از آن یاد می شود پس از افتتاح به دلیل نواقص زیاد و عدم تجهیز، قابلیت استفاده ندارد و مشخص نیست چگونه پروژه ای که شرایط استفاده را نداشته افتتاح شده تا امروز مشخص شود ممکن است تا پایان سال هم نتوان از آن استفاده کرد!

اینکه پروژه ای با حضور عالی ترین مدیر دولت در استان افتتاح شود در حالی که آماده بهره برداری نبوده نشان می دهد مدیران شهرستان فقط خواسته اند پروژه ای را به لیست افتخارات خود اضافه کنند و حتی استاندار بوشهر را هم با اطلاعات غلط، گمراه کرده اند!

عباس دراهکی رئیس اداره ورزش و جوانان جم در پاسخ به سوال آوای بوشهر در خصوص علت عدم استفاده از خوابگاه ورزشکاران، دلایل را محرمانه دانست و پس از ارسال توضیحاتی اعلام کرد این مطالب برای انتشار نیست!

اما طبق گزارشات رسیده شده از سوی برخی ورزشکاران این ساختمان فاقد سیستم سرمایشی و گرمایشی وموکت است و برق آن نیز به صورت موقت می باشد. تنها تخت و تشک برای آن خریداری شده است. شنیده شده اداره ورزش و جوانان از فرماندار خواسته تا مبلغی حدود ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات امسال شهرستان را برای تجهیز این خوابگاه کنار بگذارند!

به نظر می رسد در این موضوع هم رئیس اداره ورزش و جوانان به عنوان بهره بردار پروژه و هم فرماندار و به ویژه معاون عمرانی فرماندار به عنوان ناظر ارشد پروژه های عمرانی در شهرستان، پاسخگوی اتفاق رخ داده و فریب استاندار بوشهر در افتتاح ناقص پروژه خوابگاه ورزشکاران باشند.

پیشتر استاندار بوشهر تاکید کرده بود هیچ پروژه ای نباید قبل از آمادگی برای افتتاح به بهره برداری برسد و اقدام اداره ورزش و جوانان و فرمانداری جم در افتتاح ناقص پروژه، دهن کجی به دستور صریح استاندار بوشهر است!

باید دید واکنش استاندار بوشهر و فرماندار جم نسبت به این اتفاق عجیب، چه خواهد بود؟!

آوای بوشهر آماده درج پاسخ مسئولان مربوطه می باشد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.